E-Evjen Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Litt mange bilder, får satse på at ingen har med seg modem inn i det nye året. Flere bilder kan sees her: http://z-o-g.org/gt4cars/ Frode H. - Edit: Siden du hentet bildene ifra tillot ikke direktelinking så jeg fjernet de. Bruk heller URLen for å komme til bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 noen som har erfaring med det nye 900 graders rattet? Blir d nå mulig å kjøre bredt i svingene, eller er det fortsatt like håpløst som i gt3 med vanlig ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Jeg har det rattet og har prøvd det på GT4 P, synes det funker meget bra. Dette rattet funker også til PC, skal du kjøpe ratt til PS2/PC så ville jeg gått for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 Hvem leverer dette rattet? Hva heter det? Og hur mycket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 2, 2005 Share Skrevet Januar 2, 2005 noen som har erfaring med det nye 900 graders rattet? Blir d nå mulig å kjøre bredt i svingene, eller er det fortsatt like håpløst som i gt3 med vanlig ratt? Hmm, hvorfor er ikke det mulig med vanlig ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 GTA vice city og san andreas er egentlig GTA3. Kjøres på samme grafikkmotor. Neste GTA kommer til å få ny grafikkmotor og vil være GTA4. FYI Nåja, det er da ikke grafikkmotoren som avgjør om det et nytt spill eller ikke. Hvor mange spill har ikke brukt motoren fra quake 3 for eksempel? Neste gta ja.. og jeg som ikke har 50% på san andreas engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iluv2xlr8 Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Hvem leverer dette rattet? Hva heter det? Og hur mycket? Det er Logitech. Det heter Driving Force Pro. http://www.logitech.com/index.cfm/produ ... ENTID=7226 Dette rattet er sinnsykt bra. Bare prøv å drifte med det. Da skal dere få noe å jobbe med... Koster rundt 1300kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå