///M Skrevet Juni 28, 2004 Share Skrevet Juni 28, 2004 Var på vei hjem fra jobben til en kompis, la merke til en Bmw verskted like ved ikea på furuset, den het ALF LIE MOTOR.. Noen som er kjent med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 Søk på alf lie på bmwccn sitt forum så får du vel opp haugevis av erfaringer. Hørt han er flink jeg.. Eller så har du jo autopower ikke så fælt langt unna og de er jo veldige ålreite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 29, 2004 Share Skrevet Juni 29, 2004 Har hørt veldig mye bra om Alf Lie ja. Er visst veldig flink på eldre BMW-modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2004 Er han rimelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Svingte innom Alf i månedskiftet april/mai men da var han stengt pga sykdom.Er han back in business nå eller,noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Alf Lie får veldig mye skryt. Han ville med et nødskrik se på såpass nye modeller som E46 da jeg ringte og prata med han, så din E60 vil han vel ikke ta i med ildtang tenker jeg For mye elektronikk forstod jeg. Sykdom og helse kjenner jeg ikke status på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Nå er jo dette en fem år gammel tråd, fra juni 2004. ///M hadde ikke E60 da. Lurer på om han ikke hadde E36 i de tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Har hatt litt erfaring med Autopower(Per og Erik). De gjør jobben rimelig og greit å tar nyere biler. Autopower DA holder til 1000 meter lengre mot Kaldbakken, i Stanseveien 6 ved Pettersens bilforetning. 0975 OSLO Tlf er 22165008 Flere der som er gode på nyere biler også "til tross for" 30 års erfaring . Jeg har også god erfaring med Arne Guldbrandsen AS Grenseveien 65/67 0663 OSLO Tlf. 23037410 Privat har noen av gutta der råe bygg. LAAANG erfaring med det meste innenfor BMW. Ligger ved Hovind / Ensjø og Bilbyen Anbefales Pedro Autozentrum Økern, spes delesalg (mahnin) er min B3s favoritt. Ofte er de jammen billig på endel deler også. Handler mye der når jeg ikke bruker GS og Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Er det Autozentrum Økern som ligger ned mot Tøyenbadet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Nja Ikke så langt oppefra da. Det er vennlige og hjelpsomme folk som Tim Røsand(selger nybil), Mahnin delelager og andre BMW entusiaster som jobber der. Pussige er at de ofte er billigere en GS og Koed på Alpina og M3 deler har jeg merket meg. Lønner seg å spørre ihverfall og TA MED BMWCCN medlemsbeviset så er god pris i boks. Ikke brukt Stenshagen siden Geir Olsen sluttet der. Merkbart dårligere sevice der nå. Har dører du kan komme å se på til E30 2 dørs Sølvgrå Stått i garasje i 10 år og støvet ned + mye interiør og smådeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Alf sliter med helsa for tiden, vet ikke om han skrur selv lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Jeg har også god erfaring med Arne Guldbrandsen AS Grenseveien 65/67 Disse har jeg også god erfaring med. Veldig bra service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Det er ikke lenge til nå, før alf setter kroken på døra for godt! Han skal kjøpe seg amrikansk bobil og leve livet. Kjørte foresten forbi idag, da var det noen som sto å skrudde der hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Mener det er oppe nå iaff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Det er ikke lenge til nå, før alf setter kroken på døra for godt! Han skal kjøpe seg amrikansk bobil og leve livet.Kjørte foresten forbi idag, da var det noen som sto å skrudde der hvertfall. Har ikke han fått bobilen ennå?Fikk se bilder av den tidligere i vinter.... Får stikke innom Alf i neste uke når jeg kommer hjem fra havet og se hvordan det går med han. Håper ikke han pensjonerer seg på en god stund ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå