Gå til innhold

ALF LIE MOTOR!!

///M
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 years later...

Alf Lie får veldig mye skryt. Han ville med et nødskrik se på såpass nye modeller som E46 da jeg ringte og prata med han, så din E60 vil han vel ikke ta i med ildtang tenker jeg ;) For mye elektronikk forstod jeg.

Sykdom og helse kjenner jeg ikke status på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt erfaring med Autopower(Per og Erik). De gjør jobben rimelig og greit å tar nyere biler.

Autopower DA holder til 1000 meter lengre mot Kaldbakken,

i Stanseveien 6 ved Pettersens bilforetning.

0975 OSLO

Tlf er 22165008 Flere der som er gode på nyere biler også "til tross for" 30 års erfaring :lol: .

Jeg har også god erfaring med

Arne Guldbrandsen AS

Grenseveien 65/67

0663 OSLO

Tlf. 23037410

Privat har noen av gutta der råe bygg. LAAANG erfaring med det meste innenfor BMW. Ligger ved Hovind / Ensjø og Bilbyen

Anbefales

Pedro

Autozentrum Økern, spes delesalg (mahnin) er min B3s favoritt. Ofte er de jammen billig på endel deler også. Handler mye der når jeg ikke bruker GS og Koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja Ikke så langt oppefra da. Det er vennlige og hjelpsomme folk som Tim Røsand(selger nybil), Mahnin delelager og andre BMW entusiaster som jobber der. Pussige er at de ofte er billigere en GS og Koed på Alpina og M3 deler har jeg merket meg. Lønner seg å spørre ihverfall og TA MED BMWCCN medlemsbeviset så er god pris i boks.

Ikke brukt Stenshagen siden Geir Olsen sluttet der. Merkbart dårligere sevice der nå.

Har dører du kan komme å se på til E30 2 dørs Sølvgrå Stått i garasje i 10 år og støvet ned + mye interiør og smådeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge til nå, før alf setter kroken på døra for godt! Han skal kjøpe seg amrikansk bobil og leve livet.

Kjørte foresten forbi idag, da var det noen som sto å skrudde der hvertfall.

Har ikke han fått bobilen ennå?Fikk se bilder av den tidligere i vinter....

Får stikke innom Alf i neste uke når jeg kommer hjem fra havet og se hvordan det går med han.

Håper ikke han pensjonerer seg på en god stund ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...