Gå til innhold

ALF LIE MOTOR!!

///M
 Share

Anbefalte innlegg

Det kan godt hende han har fått kjøpt seg bobil :)

Jeg jobbet i nabobygget i flere år før og kjører rundt med alf lie skiltplater på bilen min, bare for å reklamere litt for han. Makan til serviceinstilt person skal man lete lenge etter.

Kan tom. skryte på meg at han har skrudd på e90'n :D

Jobber ikke så langt unna nå så skal prøve å stikke innom der og finne ut om han har fått seg bobil og om han sliter med helsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alf Lie har kjøpt seg en diger amerikansk bobil som er mer som en rullende 2-roms OBOS leilighet :D

For de som var på BMWCCN Rudskogen så var han der!

Alf sliter med helsa, har vært på sykehus og rettet opp en 2er feil på EUkontroll som han selv sa det!

For de som lurer på kompetansen hans så er det han ikke vet om BMW fra 70-80 tallet ikke verdt å vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Det var trist å høre.

Jeg har hatt bilen inne på inspection II, samt innom for noe småtteri etter at sønnen overtok verkstedet. Han virker real og kunnskapsrik han óg, så jeg kommer til å fortsette å bruke Alf Lie Motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste att Alf slet med kreften men allikevel er dette trist å høre :cry:

Har hatt nesten alle mine BMW`er på service eller reparasjoner hos Alf og noen ganger stakk jeg innom bare for å slå av en prat på det særdeles overfylte kontoret hans :)

Det er ingen tvil om att BMW miljøet har mistet en legende og en personlighet. Han ga alltid meg god service og hjelp om det var noe jeg lurte på.

Hvil i fred Alf og håper du nå cruiser rundt i himmelen i en feit gammel E32 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alf Lie's yngste sønn Ole Martin står i ramma om dagen for å verkstedet tilbake i normal drift så fort som mulig.

Så det er bare å komme innom.

Mvh

Alf's eldste sønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alf Lie's yngste sønn Ole Martin står i ramma om dagen for å verkstedet tilbake i normal drift så fort som mulig.

Så det er bare å komme innom.

Mvh

Alf's eldste sønn

Stå på og støtt opp hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja dette var trist å høre :(

Alf var en meget hyggelig kar og dyktig mekaniker.

Jeg ble faktisk så fornøyd at jeg etter noen få besøk, spurte om de ikke hadde noen klistremerker jeg kunne ha på bilen som reklame.

Det fikk jeg og de skal sitte på så lenge jeg eier bilen.

Servicen jeg fikk hos Alf Lie Motor var det stort sett Ole Martin som utførte så jeg kan bekrefte han er minst like dyktig og grei som sin far.

Vi snakket på telefon for 5min siden og han opplyst om at han var i ferd med å ansette en mekaniker.

Jeg skal snart inn på service der igjen, det blir trist nå som jeg vet at Alf er borte men jeg bytter ikke verksted så lenge Ole Martin er der.

Hvil i fred Alf

BP323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...