bmwkizn Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Det syntes jeg å var litt irriterende til og begynne med. men er veldig greit da, slik at det blir en bedre sammenheng imellom innleggene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jknm Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 hvordan laster ma opp profil bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Brukerkontrollpanel -> Profil -> Profilbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Kunne trengt litt hjelp jeg også, tror dette er rette stedet å skrive. Jeg har en prosjekt tråd ikke sant, og den f.eks heter "min 318i:)" Hvordan kan jeg gjøre om til "min 318i, nye bilder s.12" f.eks? . Prøvd litt forskjellig, men får det ikke til Da snakker jeg om hovedskriften på emnet liksom. Den som dere ser når man går inn på prosjekter. Takker masse for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Trykk på "endre", nede i høyre hjørne på den første posten i tråden. Der kan du og endre overskriften på innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Takk:-D da skal jeg prøve det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
båbbærn Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Nå har jeg lest gjennom alle retningslinjene for kjøp og salg, og forumet generelt, men jeg har et lite problem med forumbruk. I avdelingen for teknisk og annet har jeg muligheten til å lage et nytt emne, men derimot i kjøp og salg avdelingen går det ikke. Er det noe jeg har oversett? Jeg er logget inn som registrert bruker, likevel så går det ikke. HJELP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hvis du går inn på f.eks BMW deler selges, får du ikke opp knappen "nytt emne"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Tenkte jeg skulle lime inn en link her som kan refereres til om noen nye brukere fikk problemer med bimmers bildeuploader. Problemer ved opplasting av bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Minner om at det er lagt ut nye regler/retningslinjer for annonse-delen her på Bimmers. Du finner de øverst på de forskjellige salgsforumene. Anbefaler at alle leser (og følger...) de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Kan folk vennligst lese gjennom disse reglene en gang eller ti til? Det er blitt utrolig vanlig å quote innlogget over seg har jeg merket, dette er veldig unødvendig. Spesielt når innlegget har bilde. Ofte legger "person 1" ut en post med et bilde eller fem, hvorpå "person 2" quoter hele innlogget for å skrive en kort kommentar. "Person 1" quoter dette igjen for å kommentere tilbake. Man får da se disse bildene hele tre ganger, noe som gjør at siden lastes tregere og man må scrolle forbi masse tull. Det beste hadde vært om -linkene ble fjernet automatisk ved bruk av quote-funksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Har eit forslag til forbedring av salgstrådene. Vet om forum der salgstrådene er stengt for kommentarer, slik at spørsmål må tas på PM. Dette vil hjelpe til med f.eks: -Personer som bumper tråden sin hver dag. -Useriøse kjøpere som spammer salgstrådene. -Personer som overhode ikke har tenkt å kjøpe, men bare må argumentere å ødelegge salgstråden. -Det vil være veldig lett å holde oversikt over de nye å de gamle trådene. -Jeg tror kvaliteten på trådene vil bli bedre, flere vil legge ut bilde, mer informasjon osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Er det galt å ville ha salgsannonsen sin på en av de første sidene? Ser jo at enkelte har XX-antall salgstråder aktiv samtidig, og da er det ikke bare bare å bli lagt merke til når de BUMP'er alle samtidig. Ergo - for guds skyld ikke steng de for kommentarer, det vil neppe hjelpe på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Vi har regler for "bumping" og kommentering. Vi tillater ikke "bumping" av saglstråder mer enn en gang pr. dag eller når den allerede ligger på første side. Det er kun tillatt å kommentere i salgsannonser hvis det har noe med salget å gjøre, alt annet blir slettet. Kan nevne at jeg sletter MYE unødvendig kommentering i salgsannonser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hva er feil i signaturen min? hvorfor blir det ikke en link? :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå