hypolisot Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 fant ut at en mp3 spiller kunne vert tingen og invistere i, trenger noe som kan erstatte den spilleren eg har no (rocford fosgate 9020r), skulle helst hatt rf spiller men det er ikkje såå nøye. ser bilradiospesialisten har hatt tilbud på Blaupunkt Daytona MP53 lenge, er det en god spiller? noen med erfaringer med mp3 spiller? Burde vel helst ha hatt rødt lys i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 fant ut at en mp3 spiller kunne vert tingen og invistere i, trenger noe som kan erstatte den spilleren eg har no (rocford fosgate 9020r), skulle helst hatt rf spiller men det er ikkje såå nøye. ser bilradiospesialisten har hatt tilbud på Blaupunkt Daytona MP53 lenge, er det en god spiller? noen med erfaringer med mp3 spiller? Burde vel helst ha hatt rødt lys i den Mp3 spjller er fett, du kan blant annet bla gjennom forskjellige albumer på cden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Finn deg en passende modell fra Alpine. Tror ikke jeg noen gang har opplevd dårlig lyd i en Alpine spiller. Og så har de fargene som passer i BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Alpine 9835!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet November 29, 2004 Forfatter Share Skrevet November 29, 2004 nådeløse priser på alpine spillere, iallefall bilradiospesialisten sine tenkte og impulskjøpe ny spiller men når det bikker 4000 så va det litt mye, ingen som har en brukt vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Har bilradiospes fortsatt kun gamle modeller på sida si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Jeg har en 2.5 år gammel Sony mp3-spiller til 2800,-, og bortsett fra litt for mye lys er jeg godt fornøyd med den jeg. Point is, du *må* ikke opp i 4000,- for å få noe som er til å leve med. Min har det jeg trenger av linjeutganger, fjernkontroll, merker ikke noe til treghet i å bla opp sanger (men forbanna treg på in-track spoling), etc. De fleste overlever sikkert selv med denne: 1490,-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Ikke alle som vil ha tivoli i bilen heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Ikke alle som vil ha tivoli i bilen heller da Haha, og det sier du! Displayet på den Alpine-spilleren din er mer tivoli enn den Sonyen der. Min er en annen historie, men det er ikke relevant her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=825 denne har jeg i e30en min... Passer fint inn i interiøret der, og den gjør jobben sin og. Det eneste jeg har å si på den er at den bruker litt tid på å lese cd'en når jeg putter i en mp3 cd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Nei, nå må du gi deg. Min spiller er jo den perfekte i e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Er displayet som er tivoli. Designet og knappene og det der er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Pioneeren som SeT har er ikke noe dumt valg. Men hvis du vil ha en spiller som matcher BMW instrumentbelysningen, ville jeg valgt denne: http://www.nrg1.com/Lava/Alpine/CDE-9827RM.htm Hos oss (Bilradiospesialisten Sandnes) selger vi denne nå for 2995,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 En kompis av meg har denne spillern her som han skal selge, hvis du er interessert så kan jeg spørre han for pris og sånt, jeg husker ikke hvor mye han skulle selge for. Det er føleskjerm på den, • Active MatriX-kontroll med berøringsskjerm • MP3/WMA-avspilling med spilleliste • Høyoppløst LCD-display • AC Prosessor III med 24-bit D/A-omformer: Dolby Pro Logic II, Time alignment control, anti-forvrengningsfilter, parametrisk equalizer • 6-kanals 4-volt linjeutgang: Front 2-kanal + Bak 2-kanal + Subwoofer ( eller sentrumskanal) • AUX-inngang • Innebygde aktive lav- & høypassdelefiltre • Subwoofer nivåkontroll • 2-sonefunksjon • SDVC (Speed Dependent Volume Control) • Motorisert kontrollpanel • Innebygd 4 x 53 W forsterker • Codematic sikkerhetsfunksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 fyyy den spilleren var drit smooth ///M !! Koster sikkert flesk og grønne skoger for en spiller med føleskjerm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå