Gå til innhold

mp3 spiller ?


Anbefalte innlegg

fant ut at en mp3 spiller kunne vert tingen og invistere i, trenger noe som kan erstatte den spilleren eg har no (rocford fosgate 9020r), skulle helst hatt rf spiller men det er ikkje såå nøye.

ser bilradiospesialisten har hatt tilbud på Blaupunkt Daytona MP53 lenge, er det en god spiller?

noen med erfaringer med mp3 spiller?

Burde vel helst ha hatt rødt lys i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut at en mp3 spiller kunne vert tingen og invistere i, trenger noe som kan erstatte den spilleren eg har no (rocford fosgate 9020r), skulle helst hatt rf spiller men det er ikkje såå nøye.

ser bilradiospesialisten har hatt tilbud på Blaupunkt Daytona MP53 lenge, er det en god spiller?

noen med erfaringer med mp3 spiller?

Burde vel helst ha hatt rødt lys i den :)

Mp3 spjller er fett, du kan blant annet bla gjennom forskjellige albumer på cden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 2.5 år gammel Sony mp3-spiller til 2800,-, og bortsett fra litt for mye lys er jeg godt fornøyd med den jeg. 8-[

Point is, du *må* ikke opp i 4000,- for å få noe som er til å leve med. Min har det jeg trenger av linjeutganger, fjernkontroll, merker ikke noe til treghet i å bla opp sanger (men forbanna treg på in-track spoling), etc.

De fleste overlever sikkert selv med denne:

Sony_CDXR3300.jpg

1490,-... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har denne spillern her som han skal selge, hvis du er interessert så kan jeg spørre han for pris og sånt, jeg husker ikke hvor mye han skulle selge for.

DXZ948RMP-Eu.gif

Det er føleskjerm på den,

• Active MatriX-kontroll med berøringsskjerm • MP3/WMA-avspilling med spilleliste • Høyoppløst LCD-display • AC Prosessor III med 24-bit D/A-omformer: Dolby Pro Logic II, Time alignment control, anti-forvrengningsfilter, parametrisk equalizer • 6-kanals 4-volt linjeutgang: Front 2-kanal + Bak 2-kanal + Subwoofer ( eller sentrumskanal) • AUX-inngang • Innebygde aktive lav- & høypassdelefiltre • Subwoofer nivåkontroll • 2-sonefunksjon • SDVC (Speed Dependent Volume Control) • Motorisert kontrollpanel • Innebygd 4 x 53 W forsterker • Codematic sikkerhetsfunksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...