hagenisse Skrevet Desember 26, 2004 Share Skrevet Desember 26, 2004 En 325 fra '92 som har trillet snart 200k ville jeg iallefall fått sjekket nøye. Men den så jo veldig pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 26, 2004 Share Skrevet Desember 26, 2004 Hva synst dere om denne bilen http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=620360Jeg synst den ser veldig fin ut og har mye fint utstyr, men jeg er egentlig på utkikk etter en coupe. Men jeg har letet etter en fin 325 coupe i flere måneder nå, men har ikke funnet noe enda. Så jeg vurderer på om jeg skal bare velge 4-dørs. Hva synst dere om Sedan vs Coupe viss dere forstår? Hmm. Eg meinar eg kjenner til den bilen der. Skal høyre med kompisen min om kva reg nr var igjen på gammle bilen hans. Eg meinar det er den ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2004 Hadde vært kjempe fint om du kunne ha sjekket det! Men hvordan var bilen når kompisen din hadde den? Noe feil eller tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 26, 2004 Share Skrevet Desember 26, 2004 Hadde vært kjempe fint om du kunne ha sjekket det! Men hvordan var bilen når kompisen din hadde den? Noe feil eller tull Den har gått i Øvre Årdal. No er eg ikkje heilt sikker, men eg meinar eg kjenner igjen reg nret. Han er ein eldre kar på over 40, så den bilen var meget pent behandla når han solgte den. Ingen feil med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2004 Javel. Var det lenge siden han solgte den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 26, 2004 Share Skrevet Desember 26, 2004 Det er ca 1,5 år sidan.. Skal sjekke det opp før deg eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2004 Har du funnet ut noe? Vet du "for-historien" til bilen eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 28, 2004 Share Skrevet Desember 28, 2004 Coupe er mye penere. Den har et mer "sportslig" preg over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2004 Men hva tror dere om å kjøpe en E36 som har passert nesten 200 000km? Tenker litt på videresalg om noen år og sånt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 1, 2005 Share Skrevet Januar 1, 2005 sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå