Gå til innhold

6x9 i E30


 Share

Anbefalte innlegg

eller gjør som meg gi f... når jeg bare skal kjøre i filler bilen uansett! tviler egentlig på at jeg får den gjennom EU! det er bare en førstegangs bil som skal kjøres hardt. skifer foresten kam løftere å reg. reim og vannpumpe til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
eller gjør som meg gi f... når jeg bare skal kjøre i filler bilen uansett!

Litt synd. Tok meg f**n så lang tid å finne et fint eksemplar av en 325,

så hvis den er fin i karosseri og ikke har masse rust så bør du kanskje påkoste litt for å bevare den.

Skal forresten montere anlegg i min 325 nå i helga, men heldigvis er det allerede kappet hull i hattehylle (mener jeg å huske :? ) Det kan bli spennende å se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke vbanskelig å lage hull i hattehyllen for 6x9er hvis man har riktig verktøy. Jeg bruker en trykkluftsag på jobben. Har vel egentlig ikke måttet gi opp en eneste hattehylle enda. Utenom hvis den i det hele tatt ikke har plass til 6x9 da.

Jeg pleier å sage både hattehyllen og metallet samtidig. Må bare huske på å sjekke om det ikke ligger ledninger mellom lagene. Kan bli litt kjedelig. Jeg vet godt at det ligger nen lednign mellom hattehylle og metallet i en E30. Den ble plutselig saget at. Men da finner man bare frem loddebolten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...