Gå til innhold

Godt nytt år!


c_ellef
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner sånn ca. hvor det er ja :) Må få si at jeg er ganske godt kjent innpå stjørdal'n da... Har jo faktisk vært der et par ganger i jula på fest også.... Remyra 5 juledag og Elvran 6 juledag :)

Haha. Skulle egentlig på Remyra jeg også, men var desverre ikke helt i formen fra 4 juledag. Var å så en tur, men så ikke ut som det var så mye fres der. :lol:

Ble kanskje bedre rundt midnatt? Slekt i området eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom en tur sent på natta... Passe med liv. Var mye bedre på Elvatun 6.juledag ja :) Jeg kjenner jo de som spilte veldig godt. Lassie N the Lads :) Men jeg har også endel andre kamerater på Stjørdal da så jeg er ofte der på party! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, Gunnar...vet godt hvem hu dama der er jo :lol:

Fikk du prøvd deg på henne??

Hehe, nei. Vet ikke helt om jeg hadde villet... ;)

Heheh, hvorfor ikke d a?? hu såg vertfall passe full ut :lol: Klærne på hall åtte og goe greier, ehhe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, Gunnar...vet godt hvem hu dama der er jo :lol:

Fikk du prøvd deg på henne??

Hehe, nei. Vet ikke helt om jeg hadde villet... ;)

Heheh, hvorfor ikke d a?? hu såg vertfall passe full ut :lol: Klærne på hall åtte og goe greier, ehhe :P

Ikke for og være slem eller no men det kan vel se ut på klærne som om noen allerede har "prøvd" seg og kanskje lykkes.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for og være slem eller no men det kan vel se ut på klærne som om noen allerede har "prøvd" seg og kanskje lykkes.... :lol:

Hehe. Det vet ikke jeg noe om.

Not my idea for nyttårsantrekk, ihvertfall. Menmen. Det får være opp til henne... :) Hun holder forresten til på http://www.anettemoi.com. :P

Sakset fra http://www.anettemoi.com/ :

2005 starter med bakrus og vond kropp. 2005 starter med Dollypizza, kaffe og mandariner....

Hmmm...hun er åpenbart ingen festbrems :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...