Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 http://www.m90.org/view_image.php?image_id=350 Fant denne her idag. Kan ikke huske at jeg har sett AKKURAT den der filmen før. Gale mennesker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 http://www.m90.org/view_image.php?image_id=350Fant denne her idag. Kan ikke huske at jeg har sett AKKURAT den der filmen før. Gale mennesker!!! ..."Gale"...de er spenna sprø er de De har jo noen relativt bizzare æresbegreper der nede...kanskje de tror at martyrdøden gjelder ved idiotkjøring også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 hehe.. gale de der ja.. sånn de kjører til vanlig der nede ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Helt sykt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Tenk at Usa gikk til krig mot den gjengen der.... De er jo heilt stein hakke !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Huff... Sjuke jælver. Kan da ikke væra trygt for ALT i hele ville verden! Jeg hadde hvertfall ikke stått på sida der og sett på frivillig!... Vil heller se det på film da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 De er jo helt spenna gærne! Fatter ikke at det går an. Side om side med politiet, og masse folk ut av vinduene. Og den der driftingen foregår jo midt på vanlige veier. Hvordan får de egentlig til å kjøre slik? En haug med 360er etter hverandre? Og har de ikke felt der nedi midt-østen? Bare masse asfalt, og så kan de kjøre der det passer de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 skulle ikke forundre meg at de kjører hvor de vil der nede.. jeg skjønner meg ikke på sånne folk.. står nesten ut av vinduet i ganske stoor fart. grisekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 ja det der var faen meg helt psyko men han må jo ha litt kontroll da ser vertfall sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 ja di er helt gærne! Se her da http://www.m90.org/view_image.php?image_id=1662 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 sykinger ass, hvilken kjerre er det de kjører a Hyundai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 ser ut som de har blitt født med et kromosom for mye.. Har det ikke helt bra med seg selv tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 sykinger ass, hvilken kjerre er det de kjører a Hyundai? det må vere 4wd går ikkje an og ha sånne sladder med bakhjulstrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 faen det der var jo heilt vanvittig sjukt. noen som har peiling på ka bil det der kan ver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Er vel saudi-arabere og ikke irakere dette ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå