Gå til innhold

Erfaringer med www.Tuningstore.no?

knp86
 Share

Anbefalte innlegg

Har merka det jeg og. Men så var det noen som sa at de skaffer alt fra tvilsomme folk i polen.. :?. Og passformen er visstnok dårlig.

Men skal ikke si ting for sikkert.

En ting er ihvertfall sikkert. Jeg skal ha M-tech II kit på bilen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker utrolig proffe "ålreite" ut da... Men jeg tror jeg hadde ventet litt med å bestille, før du har hørt om noen andre som har gjort det samme mener jeg....

Grunn: (fra siden deres om betingelser!)

*Betaling:

-50% på forskudd, resten betales når produktene overleveres til deg. Dette for å forsikre oss om at du som kunde vil ha produktene,(Mange "smeller bilen" før varene kommer, og vil da ikke ha varene allikevel).

For mer info se "betingelser -> betalingsbetingelser"

Har dårlig erfaringer med forskuddsbetaliger over nett, det er noe som lukter her synes nå jeg.... Selvom man betaler kun 50% av varene før man får de, er det mye penger å betale, hvis det ikke finnes noen varer idet heletatt......

Igrunn billige felger, pris er på felgpakkene er med "montering og avbalansering" står det.... Hmmm, rart fordi jeg fant ingen steder på siden hvor det står noen adresse til butikken eller et verksted? Hva skal de gjøre da? Sende en Acme bilmekaniker med i post-pakken, som setter på hjulene? hmmm..... :lol:

Men; hvis noen har erfaringer, selvfølgelig, og de er bra, så er det jo bare å handle......?

Men som sagt; noe lukter her.....

:twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står under snarveien: RTtuning

Firma: Rune & Tellef tuning ANS - Under navnet RT-tuning

Organisasjonsnr: 985 149 151 MVA

Stiftet: 1/11-02

Består av: Rune Wilthil og Tellef Dannevig

Sted: Lundeveien 10 4700 Vennesla

Utsalgssted: www.tuningstore.no og Lundevegen 10

Næringsvei: Import og videresalg av styling og tuning.

Pluss dette under: Kontakt

Salg og forespørsel: Tellef Dannevig

Email: tellef@tuningstore.no

Tlf: 918 66 883

Rune Wilthil

Email: rune@tuningstore.no

Email: sporsmal@tuningstore.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For satan...5600,- norske spenn for 4 stk. originale BBS 7x 15 felger (tilsvarer BMW´s Krysseker 42) inkl. dekk er ikke mange kronene. Her i Danmark koster de samme felgene inkl. dekk dkr. 10800,- hos BMW :shock: Dette er ikke noe helersentral vel ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke de var spesielt billige jeg...

Mye av det de har under "DCC-ICE" og "ICC" er jo Rieger-kopier til samme pris som OS/GS selger Rieger originalvarer for.

5600,- for 15" er heller ikke noe supertilbud. Det er jo kopifelger. Helt normalt at de koster halvparten av originalfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke de var spesielt billige jeg...

Mye av det de har under "DCC-ICE" og "ICC" er jo Rieger-kopier til samme pris som OS/GS selger Rieger originalvarer for.

5600,- for 15" er heller ikke noe supertilbud. Det er jo kopifelger. Helt normalt at de koster halvparten av originalfelger.

Hmmm...hvis det er kopifelger er jeg enig, men slik jeg forstår det er det snakk om originale BBS felger...eller er jeg helt på jordet nå ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.tuningstore.no og www.maxam-tuning.no er samme greie, svært billig pga kopi styling og/eller pga salg direkte fra fabrikk! maxam-tuning har jeg handles hos, SVÆRT bra service, bra passform osv osv, kan ikke utale meg om tuningstore.no, men at noen skulle være redd for å betale forskudd skjønner jeg ikke...det er jo tross alt en bedrift, og kan også saksøkes / anmeldes o.l dersom noe ikke går som forventet.

når det gjelder leveringstid så står det jo at det er litt leveringstid, så ca 1 mnd tror jeg vil være normalt da slike "små" bedriftet ikke alltids har lagrings kapasitet til alt og kanskje de gjør som www.maxam-tuning.no , nemelig at når de har så så mange bestillinger så reiser dagelig leder ned til polen (eller whereever de får varer fra) og har med seg "Handleliste" smart, da koster det ikke de noe i lagringsplass, ergo mindre utgifter ergo lavere utsalgs pris ergo et gladere norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en ny infinity frontleppe hos tuningstore.no i sommer, da den kom hadde noen begynt å sparkle på den, sendte mail og spurte om en nyvare skulle være slik. Fikk til svar at de hadde gått fri for slike lepper og sendte meg en som de hadde på lager selv om den var "brukt". Fikk tilbud om å sende den tilbake for så å få en helt ny en i retur. Orket ikke det p.g.a portokostnader. Leppa hadde litt dårlig passform til min bil men etter en del sliping så smatt den på. Var forøvrig mange luftblærer under gelcoaten som måtte sparkles igjen. Billig er det, men som alt annet, du får det du betaler for. Er forøvrig den leppa som er på bilen min i avataren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...