knp86 Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Noen som har erfaring med kjøp hos de? Virker grådig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Ja, enig med deg. Ble veldig nysgjerrig her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Har merka det jeg og. Men så var det noen som sa at de skaffer alt fra tvilsomme folk i polen.. . Og passformen er visstnok dårlig. Men skal ikke si ting for sikkert. En ting er ihvertfall sikkert. Jeg skal ha M-tech II kit på bilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Virker utrolig proffe "ålreite" ut da... Men jeg tror jeg hadde ventet litt med å bestille, før du har hørt om noen andre som har gjort det samme mener jeg.... Grunn: (fra siden deres om betingelser!) *Betaling:-50% på forskudd, resten betales når produktene overleveres til deg. Dette for å forsikre oss om at du som kunde vil ha produktene,(Mange "smeller bilen" før varene kommer, og vil da ikke ha varene allikevel). For mer info se "betingelser -> betalingsbetingelser" Har dårlig erfaringer med forskuddsbetaliger over nett, det er noe som lukter her synes nå jeg.... Selvom man betaler kun 50% av varene før man får de, er det mye penger å betale, hvis det ikke finnes noen varer idet heletatt...... Igrunn billige felger, pris er på felgpakkene er med "montering og avbalansering" står det.... Hmmm, rart fordi jeg fant ingen steder på siden hvor det står noen adresse til butikken eller et verksted? Hva skal de gjøre da? Sende en Acme bilmekaniker med i post-pakken, som setter på hjulene? hmmm..... Men; hvis noen har erfaringer, selvfølgelig, og de er bra, så er det jo bare å handle......? Men som sagt; noe lukter her..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Dette står under snarveien: RTtuning Firma: Rune & Tellef tuning ANS - Under navnet RT-tuning Organisasjonsnr: 985 149 151 MVA Stiftet: 1/11-02 Består av: Rune Wilthil og Tellef Dannevig Sted: Lundeveien 10 4700 Vennesla Utsalgssted: www.tuningstore.no og Lundevegen 10 Næringsvei: Import og videresalg av styling og tuning. Pluss dette under: Kontakt Salg og forespørsel: Tellef Dannevig Email: tellef@tuningstore.no Tlf: 918 66 883 Rune Wilthil Email: rune@tuningstore.no Email: sporsmal@tuningstore.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Hehe... der ja.... fant det nå Da kan man jo dra dit å kikke litt selv da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 For satan...5600,- norske spenn for 4 stk. originale BBS 7x 15 felger (tilsvarer BMW´s Krysseker 42) inkl. dekk er ikke mange kronene. Her i Danmark koster de samme felgene inkl. dekk dkr. 10800,- hos BMW Dette er ikke noe helersentral vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Syntes ikke de var spesielt billige jeg... Mye av det de har under "DCC-ICE" og "ICC" er jo Rieger-kopier til samme pris som OS/GS selger Rieger originalvarer for. 5600,- for 15" er heller ikke noe supertilbud. Det er jo kopifelger. Helt normalt at de koster halvparten av originalfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Syntes ikke de var spesielt billige jeg...Mye av det de har under "DCC-ICE" og "ICC" er jo Rieger-kopier til samme pris som OS/GS selger Rieger originalvarer for. 5600,- for 15" er heller ikke noe supertilbud. Det er jo kopifelger. Helt normalt at de koster halvparten av originalfelger. Hmmm...hvis det er kopifelger er jeg enig, men slik jeg forstår det er det snakk om originale BBS felger...eller er jeg helt på jordet nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 www.tuningstore.no og www.maxam-tuning.no er samme greie, svært billig pga kopi styling og/eller pga salg direkte fra fabrikk! maxam-tuning har jeg handles hos, SVÆRT bra service, bra passform osv osv, kan ikke utale meg om tuningstore.no, men at noen skulle være redd for å betale forskudd skjønner jeg ikke...det er jo tross alt en bedrift, og kan også saksøkes / anmeldes o.l dersom noe ikke går som forventet. når det gjelder leveringstid så står det jo at det er litt leveringstid, så ca 1 mnd tror jeg vil være normalt da slike "små" bedriftet ikke alltids har lagrings kapasitet til alt og kanskje de gjør som www.maxam-tuning.no , nemelig at når de har så så mange bestillinger så reiser dagelig leder ned til polen (eller whereever de får varer fra) og har med seg "Handleliste" smart, da koster det ikke de noe i lagringsplass, ergo mindre utgifter ergo lavere utsalgs pris ergo et gladere norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 Man kan jo ikke saksøke/anmelde en bedrift som "plutselig" slår seg selv konkurs.... Stol aldri på noen mener da jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Fikk ikke linken til Maxam tuning til å virke. Feil link eller er siden lagt ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Det er vel www.maxam-tuning.com, ikke .no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Kjøpte en ny infinity frontleppe hos tuningstore.no i sommer, da den kom hadde noen begynt å sparkle på den, sendte mail og spurte om en nyvare skulle være slik. Fikk til svar at de hadde gått fri for slike lepper og sendte meg en som de hadde på lager selv om den var "brukt". Fikk tilbud om å sende den tilbake for så å få en helt ny en i retur. Orket ikke det p.g.a portokostnader. Leppa hadde litt dårlig passform til min bil men etter en del sliping så smatt den på. Var forøvrig mange luftblærer under gelcoaten som måtte sparkles igjen. Billig er det, men som alt annet, du får det du betaler for. Er forøvrig den leppa som er på bilen min i avataren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 De sendte en brukt og opplyste ikke om det før du spurte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå