bimmerdude Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 jupp,de er utolig sterke,det kan du teste når du om kvelden kjører forbi et skilt eller noe,så tenner du tåkelyset,så ser du i speilet at det lyser opp skiltet! dobbelt så sterkt som bremselysa! Dobbelt så sterke ja! Det er 21 Watts pærer begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 nei nå hadde jeg en episode idag igjen, jeg kjører inn på bensinstasjonen og står ved kortpumpa men skulle til manuell pumpa foran meg, alle var opptatt så jeg bare sto i kø, plustelig begynner bilen foran meg å rygge, veldig sakte sakte sakte og nå var det ikke lenge igjen før hun holdt på smashe bilen så jeg tuta og da bråbremsa hun, jeg gikk ut av bilen og så, det var noen millimetre igjen, men så kommer hun ut, verdens fineste dame hun bare å gikk det bra jeg mente det ikke bla bla, jeg sa nei det gikk bra og sånt, skulle nesten ha noe helt annet enn penger hvis hun hadde smasha bilen as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 skulle nesten ha noe helt annet enn penger hvis hun hadde smasha bilen as Hehehe, dirty bastard Hadde en artig episode i dag, var ut å skulle kjøp burger, så på vei tilbake til kjørte det to biler foran meg, den framste en veivensen-bil, og den andre var ei dame i en honda civic (eller noe sånt). så kom det et gravfølge kjørende, veivensen-bilen stoppet (som man skal gjøre), og vi ble alle tre stående midt i rundt kjøringen. Så etter en liten stund begynte ho der dama i honda'en å honk på hornet noe så jæ***... Han kar i veivensen-bilen ble en smule irritert, og gikk ut av bilen sin og bort til dama og gav ho en liten leksjon i traffikloven. Kunne ikke gjøre noe annet enn å ta til latter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 Skulle ønske jeg hadde en jobb som gikk ut på å kjøre en stridsvogn av en bil.Å ret å slet bare kruse rundt å se etter folk som ikke klarer å kjøre,for så å bare kjøre på dem å smadre både bil og personer inni.Kill em all! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 Da jeg kjørte til jobben i dag på motorveien så jeg tilfeldigvis til siden, og der kom det et kvinnfolk i en grønn Renault Megane. Hun kjørte i 120km/t med ansiktet langt inn i sladrespeilet og sminket seg med noe mascara greier. Et lit øyeblikk så jeg en annen vei, og da jeg snudde meg mot dama igjen, var hun til min store skrekk på god vei over i min kjørebane - fremdeles med ansiktet begravd i sladrespeilet og sminkeutstyret i full sving. Jeg ble så skremt at jeg mistet barbermaskinen som slo ut smørbrødet som jeg hadde i den andre hånden. I panikken for å få kontroll over bilen som jeg styrte med knærne, datt mobilen ned fra halsgropen min og rett ned i kaffekoppen som jeg hadde mellom beina. Dette førte til en liten katastrofe med søling av varm kaffe over store Bill og de runde tvillingene. I smerteskriket som fulgte mistet jeg sigaretten fra munnviken som brente et stort hull i skjorta og jeg mistet den viktige telefonsamtalen!!! Hvordan er det kvinnfolk egentlig kjører??!! Nå må noen ta ansvar og få disse uansvarlige bilistene vekk fra trafikken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 Det var en fleip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2005 Såååsååå, me tog an alså Eg lo som faen når eg leste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 Fleip eller ikke fleip...det var i alle fall en utrolig morsom historie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Skikkelig Final Destination greier.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå