Erik E30 Einum Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 For ordens skyld så var det ikke ment som en antydning om at P.I.B. har fått bilen sin som månedens bil fordi han er moderator, det var bare for å presisere hvem han er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Bevares...begge bilene er fine, men den uten ekstra plastikk er den fineste. Enig, men la oss holde hjernevaskingen vår for oss selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2005 For ordens skyld så var det ikke ment som en antydning om at P.I.B. har fått bilen sin som månedens bil fordi han er moderator, det var bare for å presisere hvem han er. Skjønte det! Ville bare presisere at det ikke hadde noe med det å gjøre siden ///M lurte på hvordan utvelgelsen var. Det var rett og slett første og beste jeg kom på. Men nå er det åpent for alle, så send inn biler til post@bmwguiden.no! Alt vil vurderes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 Så gunnar? Hvis me tar å skrive ner litt fakta om bile, å tar någen flotte bilde, så he adle en fair sjans t å bli månedens bil?? Ikkje at min komme t å bli d alså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2005 Så gunnar? Hvis me tar å skrive ner litt fakta om bile, å tar någen flotte bilde, så he adle en fair sjans t å bli månedens bil??Ikkje at min komme t å bli d alså!! Ja, hvis du ikke har en bil som er fæl og full av rust skriver du litt skikkelig info (tilsvarende som på denne bilen) og knipser noen skikkelige bilder, så er muligheten der. Trenger bidrag til mars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Flott!! då må eg nesten finna fram kamerae!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE36CAB Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Nydelig bil!! *sikle på* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Fineste 3 serie stv. jeg har sett.. Kult med matchende "M" skiboks Eneste jeg ville gjort er å skifte ut "gitteret" i frontfangeren til et svart et.... Perfect! Helt enig med deg her i at det er den fineste e36 stv eg har sett og at gitteret bør skiftes til svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Er det ikke mars nå Ingen som har forslag til biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Vi venter i spenning...kremt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2005 Joda, men denne kom vel ikke før 6. eller 7. feb. Er litt på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Eivind Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 kjempefin bil, fin helhet i stylinga synes jeg. Toppen av alt var skiboksen den var rett og slett konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Jøss, for n nydelig E36 stasjonsvogn! Bare tatt av den ekstra leppa nede på framstøtfangeren slik at det går an å kjøre på bygdeveiene mine, så hadde den vært helt primus Å fikk lyst på sånn bil nå, i 328i versjon...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå