Gå til innhold

Månedens bil februar 2005

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For ordens skyld så var det ikke ment som en antydning om at P.I.B. har fått bilen sin som månedens bil fordi han er moderator, det var bare for å presisere hvem han er.

Skjønte det! Ville bare presisere at det ikke hadde noe med det å gjøre siden ///M lurte på hvordan utvelgelsen var. Det var rett og slett første og beste jeg kom på.

Men nå er det åpent for alle, så send inn biler til post@bmwguiden.no! Alt vil vurderes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gunnar? Hvis me tar å skrive ner litt fakta om bile, å tar någen flotte bilde, så he adle en fair sjans t å bli månedens bil??

Ikkje at min komme t å bli d alså!! :D

Ja, hvis du ikke har en bil som er fæl og full av rust skriver du litt skikkelig info (tilsvarende som på denne bilen) og knipser noen skikkelige bilder, så er muligheten der. Trenger bidrag til mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste 3 serie stv. jeg har sett.. Kult med matchende "M" skiboks :applause: Eneste jeg ville gjort er å skifte ut "gitteret" i frontfangeren til et svart et.... Perfect! :P

Helt enig med deg her i at det er den fineste e36 stv eg har sett og at gitteret bør skiftes til svart.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...