Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lastet nylig ned alle batman filmene i blu ray kvalitet, så kommer nok til å se de igjen når jeg får tid. Selv om det er altfor litetn tid til å se film i forhold til hvor mye film jeg laster ned for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg lastet ned er 6 filmer..

Laster egentlig ned i et desperat for å forsøk på å få god ratio på en nedlastingside jeg bruker.

Før var jo ikke lagringsplass noe problem egentlig men nå når det lastes blu ray så må det jo nye harddisker til. Men det er verdt det :)

Man sparer mye penger på og laste ned. Og jeg er faktisk av den typen at hvis det er virkelig gode filmer/musikk jeg liker så kjøper jeg det gjerne etter jeg har lastet det ned.

Hvertfall hvis det er band jeg føler jeg har lyst til å støtte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såpass mange ja!

Ser den, er greit å ha god ratio når man først har kommet inn på de bra sidene :)

Ser den, lasta bare ned DVD den gangen jeg dreiv på, kanskje jeg skal friske opp samlingen med noen blu-ray filmer :D

Men støtter deg på den tankegangen! Hvis det er en film/cd som faller eksepsjonelt bra i smak så kjøper jeg den med glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skål. i skrivende stund fikk jeg akkurat en regning på 800,- heri bodø.

var faen ikke billig her heller. skulle bare ta "noen pils etter middag"

Lett å gå på en smell og ta noen flere øl enn planlagt, men hadde du sagt fra tidligere kunne vi alltids kjørt litt bmw i stedet.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...