Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jæjæ, så var det helj \:D/ Blir vel flaska med gode kamerater i kveld. God helj folkens :beer:

samma her! skal fortære turborg limecut i kveld så blir det vel billige drinke rpå min arbeidsplass nr 2 tenker jeg :D

Strålende, får kose deg! :) Limecut er god ;) Blir koskenkorva på meg :twisted:

Skrevet
Jæjæ, så var det helj \:D/ Blir vel flaska med gode kamerater i kveld. God helj folkens :beer:

samma her! skal fortære turborg limecut i kveld så blir det vel billige drinke rpå min arbeidsplass nr 2 tenker jeg :D

Strålende, får kose deg! :) Limecut er god ;) Blir koskenkorva på meg :twisted:

hehe, blir noe med litt mere % i au! ser deg på byen eller :P?

Skrevet

SKÅL folks! Akkurat vært på et vorsspiel, men de skulle videre, så "var det ikke plass" til en til sa de som de skulle videre til.. Kjipe stuff! Anywhos blir sittende alene hjemme i Trondheim litt å vorse til jeg finner noe nytt :o

Hahaha :lol:

Skrevet
Skål i går og skål idag :)

kaster meg på den jeg og :)

må bare få kasta noe klær i en bag så jeg jar noe klart til jobb turnus i morgen :) uhh.. gruer meg allerede.. (flytur etter 2 dagers ekke bra)

Skrevet

Kos deg ;)

Skål *drikker melk*

Hehe :P Er jo ikke bombe det da! Uansett om du har promille eller ikke så er det melk utpå kvelden :D

kaster meg på den jeg og :)

må bare få kasta noe klær i en bag så jeg jar noe klart til jobb turnus i morgen :) uhh.. gruer meg allerede.. (flytur etter 2 dagers ekke bra)

Skal være litt sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...