StraightSix Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 I kveld skal jeg rive ned og brenne opp kåken til Clerion... Får håpe han har gitt tillatelse til dette da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Jæjæ, så var det helj \:D/ Blir vel flaska med gode kamerater i kveld. God helj folkens samma her! skal fortære turborg limecut i kveld så blir det vel billige drinke rpå min arbeidsplass nr 2 tenker jeg Strålende, får kose deg! Limecut er god Blir koskenkorva på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Jæjæ, så var det helj \:D/ Blir vel flaska med gode kamerater i kveld. God helj folkens samma her! skal fortære turborg limecut i kveld så blir det vel billige drinke rpå min arbeidsplass nr 2 tenker jeg Strålende, får kose deg! Limecut er god Blir koskenkorva på meg hehe, blir noe med litt mere % i au! ser deg på byen eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Det skal du slettes ikke se bortifra nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Skål! Øl og fotballkamp står på tapetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Øl i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Øl i kveld! Se dèt! Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 SKÅL folks! Akkurat vært på et vorsspiel, men de skulle videre, så "var det ikke plass" til en til sa de som de skulle videre til.. Kjipe stuff! Anywhos blir sittende alene hjemme i Trondheim litt å vorse til jeg finner noe nytt Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 SKÅÅÅÅÅL! karsken e på vei ne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 SKÅÅÅÅÅL! karsken e på vei ne! Du har vell ikke bart også vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 SKÅÅÅÅÅL! karsken e på vei ne! Du har vell ikke bart også vell? hva med skinnvest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Skål i går og skål idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Skål i går og skål idag Kos deg Skål *drikker melk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Skål i går og skål idag kaster meg på den jeg og må bare få kasta noe klær i en bag så jeg jar noe klart til jobb turnus i morgen uhh.. gruer meg allerede.. (flytur etter 2 dagers ekke bra) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Skål i går og skål idag Kos deg Skål *drikker melk* Hehe Er jo ikke bombe det da! Uansett om du har promille eller ikke så er det melk utpå kvelden Skål i går og skål idag kaster meg på den jeg og må bare få kasta noe klær i en bag så jeg jar noe klart til jobb turnus i morgen uhh.. gruer meg allerede.. (flytur etter 2 dagers ekke bra) Skal være litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå