Marius2002 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 her var helgas skål (jeg filmer) Hahaha! Trur jeg dævver ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Skål til alle på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Schååål. Akkurat hjemme fra Sverige, må vel prøvesmake varene. Kjøpte mye morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Schååål. Akkurat hjemme fra Sverige, må vel prøvesmake varene. Kjøpte mye morsomt. Tror jeg nok svergie har mye morsomt for og ikke snakke om damene dær villeste ever untatt taihland... Unnskyld skrive feil..sitter på fest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Skål, då stikke eg te ein kompis og maler ferdig vinduskarmene hans mens eg drikker. hehe, kan bli morsomt å se resultatet i mårå. hahahahahah Hayseed Dixie fyres for full guffe i bilen ja. (e i det humøret i dag, detta kan bli gøy. ) See u later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Schååål. Akkurat hjemme fra Sverige, må vel prøvesmake varene. Kjøpte mye morsomt. Tror jeg nok svergie har mye morsomt for og ikke snakke om damene dær villeste ever untatt taihland... Unnskyld skrive feil..sitter på fest Hvor i Nordland er det De holder til, Deres høyhet? Takk gud for at jeg ikke ble stoppa i tollen i dag... 2 ruller snus, 5 bokser 4,5 % cider, 5 bokser 7 % cider, en baileys, en bacardi razz, en tyrker og en vinflaske og en flaske med morsom sprit. Og 2 personer over 20 i bilen. Og Clerion, som var andre, hadde kun baileysen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Schååål. Akkurat hjemme fra Sverige, må vel prøvesmake varene. Kjøpte mye morsomt. Tror jeg nok svergie har mye morsomt for og ikke snakke om damene dær villeste ever untatt taihland... Unnskyld skrive feil..sitter på fest Hvor i Nordland er det De holder til, Deres høyhet? Takk gud for at jeg ikke ble stoppa i tollen i dag... 2 ruller snus, 5 bokser 4,5 % cider, 5 bokser 7 % cider, en baileys, en bacardi razz, en tyrker og en vinflaske og en flaske med morsom sprit. Og 2 personer over 20 i bilen. Og Clerion, som var andre, hadde kun baileysen. Hehe høyhet 10 + i boka mi holder til i Bodø for øyeblikket.bra "catch" det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Skål ja Sitter hjemme med dama, siden jeg har låvet henne "kjæreste/kjedelig helg" hehe skulle mye heller vært på værkstede å holdt på, er mer enn nok dær. Meeen sånn er det vell om man vil beholde hun bli å fårnøyd hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 hva er morsom sprit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Vet såpass at han ikke mener Absinth hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 hehhee... off..!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Skål bimmerfolk!! Skal på irsk-aften i kveld Blir topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 her var helgas skål (jeg filmer) Hahaha! Trur jeg dævver ass! hehehe tror jeg tarre rolig den helga her jaaa, sjafør da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 tror bare jeg drikker de øl jeg har igjen fra igår og sløver i sofaen med en film el 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Da ble det faen ikke noe drikking i dag heller. Helvete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå