Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skål, då stikke eg te ein kompis og maler ferdig vinduskarmene hans mens eg drikker. hehe, kan bli morsomt å se resultatet i mårå. hahahahahah

Hayseed Dixie fyres for full guffe i bilen ja. (e i det humøret i dag, detta kan bli gøy. ;) )

See u later. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schååål. Akkurat hjemme fra Sverige, må vel prøvesmake varene. Kjøpte mye morsomt. :wink:

Tror jeg nok :wink: svergie har mye morsomt 8) for og ikke snakke om damene dær :wink: villeste ever untatt taihland... :lol:

Unnskyld skrive feil..sitter på fest :roll:

Hvor i Nordland er det De holder til, Deres høyhet? :) Takk gud for at jeg ikke ble stoppa i tollen i dag... 2 ruller snus, 5 bokser 4,5 % cider, 5 bokser 7 % cider, en baileys, en bacardi razz, en tyrker og en vinflaske og en flaske med morsom sprit. Og 2 personer over 20 i bilen. :lol: Og Clerion, som var andre, hadde kun baileysen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schååål. Akkurat hjemme fra Sverige, må vel prøvesmake varene. Kjøpte mye morsomt. :wink:

Tror jeg nok :wink: svergie har mye morsomt 8) for og ikke snakke om damene dær :wink: villeste ever untatt taihland... :lol:

Unnskyld skrive feil..sitter på fest :roll:

Hvor i Nordland er det De holder til, Deres høyhet? :) Takk gud for at jeg ikke ble stoppa i tollen i dag... 2 ruller snus, 5 bokser 4,5 % cider, 5 bokser 7 % cider, en baileys, en bacardi razz, en tyrker og en vinflaske og en flaske med morsom sprit. Og 2 personer over 20 i bilen. :lol: Og Clerion, som var andre, hadde kun baileysen. :wink:

Hehe høyhet :wink: 10 + i boka mi :wink: holder til i Bodø for øyeblikket.bra "catch" det da :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skål ja ;) Sitter hjemme med dama, siden jeg har låvet henne "kjæreste/kjedelig helg" hehe

skulle mye heller vært på værkstede å holdt på, er mer enn nok dær. Meeen sånn er det vell om man vil beholde hun bli å fårnøyd :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...