S.Nilsen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Var nok B3 denne jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Jaaaaaa, riktig... Var det jeg mente da jeg skrev B6 Skulle selvfølgelig skrive B3... Så den bilen jeg også, så helt grei ut! Men, så du den D3'en? Har ikke bilde av den, men den så omtrent slik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Så bortimot strøken ut den B3 ikke ofte man ser sånt her til lands. den så jeg ikke nei..så en 2002 med s14 maskin! en grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Jøss, den fikk jeg ikke sett... Eneste grønne gromme som jeg så var en spygrønn Capri med 6'er av noe slag. Men men, nå er det skååååål S.Nilsen, før vi får advarsel for å holde private samtaler her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Skål da folkens! Er russ i år (ligger et år bak), så bli gøy det ikveld:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 da skal jeg ut... burnen og spriten står klar hos en kompis... SKÅL! ps: kommer du nedover i dag da 316? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Ja, klart det... Nei du... Er bedt på quarten av ei søt jente da, så jeg burde vel komme meg nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rfoursk Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Ingenting er bedre enn ei kald øl i sola Skål gutta ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Ingenting er bedre enn ei kald øl i sola Skål gutta ! Skål jo med en pen dame i armkroken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Schålll folkens.. Akkurat hjemme fra byen ja. Har vel driukker for mye, og brukt for mye penge, hun som kjlrte hjem var å tok ut penger selv. Men faen altså, hvorfor er det alltid noen som er på byen bare for å lage kvælm?! Er så dritt lei sånne.. Veldig moro å dra på byen for å feste å ha det moro, å bare havne i noe jævla bråk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Bamlinger ass;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Var fra Skien de som laga kvælm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Ja, klart det... Nei du... Er bedt på quarten av ei søt jente da, så jeg burde vel komme meg nedover. ja, da får du si ifra, så får vi ta en skål eller to selv om jeg egentlig holder meg LANGT vekk fra byen i den perioden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Skål gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 SCHKÅLL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå