///Mysild Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Sånt liker jeg Sondre Har fått kasta innpå et par pils her nå, og fyrer vel opp grillen etterhvert hvis været blir litt bedre.. Blir Bacardi Razz og Bombay Gin ikveld, snadder Skål godtfolk! ja ikke sant viktig å feire hehe... blir snart hentet, spriten står klar i frysen... blir nok sprit å burn på meg... klassisk ^^ hehe kos deg videre anders og alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Skål! grillspyd og øl ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Skål! Galne BMW menn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Bare æ som e foillsjuk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Er ikke fyllesjuk jeg, ble faktisk ikke ordentlig "drita" i går heller. Drakk en sixpack og shotta ei halv tyrkerflaske på rappen. Ble litt stigende rus, men ikke noe voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Jeg er "foillsjuk" etter alle kunstens regler tror jeg Endte opp med og bruke en to-tre høvdinger igår natt, samt at jeg sp jeg hadde to stempler på henda, så jeg har vært ute på byen i både Hamär og i Elverum igår tydeligvis Artig bare det a! Takk for gratulasjonene over her, gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Jeg er "foillsjuk" etter alle kunstens regler tror jeg Endte opp med og bruke en to-tre høvdinger igår natt, samt at jeg sp jeg hadde to stempler på henda, så jeg har vært ute på byen i både Hamär og i Elverum igår tydeligvis Artig bare det a! Takk for gratulasjonene over her, gutta! hehe..Ja da brukte du mere penger enn meg..Jeg klarte å holde meg unna byen.så da sparte jeg litt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Skål godtfolk!er jeg alene med noen øl ikveld/natt.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hva skjer med gærne 16 årnger? Hahaha, faen meg gærne ass, ikke vanskelig å be ass:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hvordan har en 114 sider lang skåletråd gått meg hus forbi? Skål med Warsteiner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hvor er de gærne 16-åringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Tar kveld så man kan polere bilen i normal tilstand imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Hvordan har en 114 sider lang skåletråd gått meg hus forbi?Skål med Warsteiner. Hæ.? Har du virkelig ikke sett denne tråden før nå.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Hvordan har en 114 sider lang skåletråd gått meg hus forbi?Skål med Warsteiner. Hæ.? Har du virkelig ikke sett denne tråden før nå.?? Faktisk ikke. Bimmers surfingen min går stort sett ut på å se gjennom teknisk, kjøp og salg, og "vis dine egne innlegg". Fort gjort å gå glipp av sånne godbiter som denne da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Så seiler vi på seidelen igjen, HEI SKÅL.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå