Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jajaja da sier vi skål da gutta :D 1L jeger og 12 battery skal konsumeres! nomnomnom, starta klokka halv7 så detta blir kanon lørdag!

Lykke til! Tåler du det er du faen meg mann! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe njaaa tror ikke jeg er SÅÅ mann faktisk, tåler den nest største men 1L har jeg faktisk ikke prøvd på før :lol: tenkte jeg skulle prøve nå, så ikke bli forundra visst det kommer en pussig sandersen inn etterhvert :lol:

peer: skål te deg og! ut i dag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da fant jeg sannelig en jegerflaske og, gitt... Blir sittende hjemme alene å drikke i dag. Jaja :)! SKÅL!

gjør jammen jeg også.... kjerringa dro av gårde i regnvær faktisk med m3 n i sted, hmmm. ser vel ikke mer til den jeg da :?

men men skål folkens......., livet er ikke bare bmw, elller , nei er ikke det vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacos og en flaske "Oomoo" (som jeg tror betyr emu på aboriginal) står på menyen her i huset. Australske Hardy´s har en gjennomført bra kvalitet på deres litt mer kostbare viner og rødvinen "Oomoo" (Shiraz fra McLaren Vale) er intet unntak. Det blir en hyggelig aften... :D

Indrefilet med oliven, fløtesaus og pasta samt en flaske "Tintara" står på menyen idag. Igjen er det området McLaren Vale i Australia som leverer vinen. Rødvinen "Tintara" er i samme klasse som "Oomoo", men istedenfor å være basert på Shiraz druen er den basert på Cabernet Sauvignon druen. Mmmm... det blir en hyggelig aften... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...