Sandersen Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 i morra ere jeger&battery igjen mWhahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 jajaja da sier vi skål da gutta 1L jeger og 12 battery skal konsumeres! nomnomnom, starta klokka halv7 så detta blir kanon lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Skål Sandersen Er klar snart jeg også tror jeg.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 jajaja da sier vi skål da gutta 1L jeger og 12 battery skal konsumeres! nomnomnom, starta klokka halv7 så detta blir kanon lørdag! Lykke til! Tåler du det er du faen meg mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 hehe njaaa tror ikke jeg er SÅÅ mann faktisk, tåler den nest største men 1L har jeg faktisk ikke prøvd på før tenkte jeg skulle prøve nå, så ikke bli forundra visst det kommer en pussig sandersen inn etterhvert peer: skål te deg og! ut i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Må ikke glemme at det er utrolig effektivt da... Merker jo alkoholen etter første dråpa omtrent. He he! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Skål folkens, en smule redusert etter i går men skal nok få det til i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 JUHU! Fant en Aas juleøl på kjølerommet. Går ut i august, sånn nå smaker den ekstra godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Hahaha! Skål 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Og da fant jeg sannelig en jegerflaske og, gitt... Blir sittende hjemme alene å drikke i dag. Jaja ! SKÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 GAWWEAAAAAAAAAAAHHEAF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Og da fant jeg sannelig en jegerflaske og, gitt... Blir sittende hjemme alene å drikke i dag. Jaja ! SKÅL! gjør jammen jeg også.... kjerringa dro av gårde i regnvær faktisk med m3 n i sted, hmmm. ser vel ikke mer til den jeg da men men skål folkens......., livet er ikke bare bmw, elller , nei er ikke det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Jeg er kjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Tacos og en flaske "Oomoo" (som jeg tror betyr emu på aboriginal) står på menyen her i huset. Australske Hardy´s har en gjennomført bra kvalitet på deres litt mer kostbare viner og rødvinen "Oomoo" (Shiraz fra McLaren Vale) er intet unntak. Det blir en hyggelig aften... Indrefilet med oliven, fløtesaus og pasta samt en flaske "Tintara" står på menyen idag. Igjen er det området McLaren Vale i Australia som leverer vinen. Rødvinen "Tintara" er i samme klasse som "Oomoo", men istedenfor å være basert på Shiraz druen er den basert på Cabernet Sauvignon druen. Mmmm... det blir en hyggelig aften... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå