Armanic Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 91 Modell her Sittendes hjemme i kveld og ta en pils, i mens jeg passer lillebror som har bursdag i dag Ha en fortreffelig kveld folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Noen pils og avslapping her hjemme også, skal sette på noen episoder av Burn notice og kose meg med pilsen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 studiestart-skål-gonatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Ååå, så så sint som jeg var forrige helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Hvem faen er det? XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Et fint breit smil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Hvem faen er det? XD Husker ikke hva hu heter, søskenbarnet til Atle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Er gøtt me onsdags pils nå men hadde jo bare 3stk igjen så vart dårli me fyll:p men skål:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Ptssssj, lyden av en kald Heineken. Schåål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Hvem faen er det? XD Husker ikke hva hu heter, søskenbarnet til Atle... Stemmer! Var det jeg syns det var =P Husker du i det heletatt sist du så ho a? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Neeeh, var som å møte hu på nytt. Eneste jeg husker fra den kvelden var han gulingen med brekt arm, eller hva det var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 elvefestivalen i drammen til helga... captain morgan og cola for alle penga:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Hjemme i Danmark igjen... skyfri himmel og 26 varmegrader... så da blir det grillings og en god rødvin i ettermiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Høres faktisk ikke så aller verst ut, kunne vel vært gjest frivillig, faktisk... Bytte ut rødvinen med pils så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Høres faktisk ikke så aller verst ut, kunne vel vært gjest frivillig, faktisk... Bytte ut rødvinen med pils så... Hehehe... jeg pleier å ta et par grønne Tuborg før og mens vi griller. Rødvinen kommer på bordet når maten er klar. Vi har sol hele kvelden i hagen... så det blir helt sikkert en hyggelig aften... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå