Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Koselig... Ligger Århus ved kysten? Svært lite kjent i Danmark. Ser for meg en stor fin grønn hage. :)

Ja... Århus ligger utrolig fint til på østkysten av Jylland. Vi bor litt syd for Århus og kun 1,5 Km fra strand og vann. Det er bare skog og jorder mellom vårt hus og havet. På sykkel bruker vi kun 7-8 minutter ned til stranden. Det fine med å bo litt landlig til rundt Århus er at det kun tar 10-15 minutter med bil inn til sentrum av byen... trafikk slik vi kjenner til det i Oslo er et ukjent begrep. Mellom oss og Århus er det kun golfbaner, et hestesenter, skog og jorder (og heldigvis ikke intensiv jordbruk med alt som følger med det i 2009). Når det er fint vær slik som idag minner Danmark mye om sørlandet i Norge... høy himmel, sterkt lys pga. nærheten til havet og ikke minst sjøluften er deilig.

Vi har en tomt på godt og vel et mål. Huset er et svensk design og bygget i Danmark av en nordmann... rimelig skandinavisk med andre ord... :lol:

Vårt hus i Danmark pr. 20.08.2009

i3l6028dmbdys20en3i8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316 og dutten: Hehehe... vi får se om vi er i Danmark til neste år... huset er til salgs og den første som legger nok millioner kroner på bordet får huset. Danske bakere stiller forøvrig i en klasse for seg... de har jevnt over en slags fransk fasong som vi mangler i Norge. Franske bakervarer er fantastiske... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos skål...

Noen ifra Elverum som vet om noen greie utesteder? Har "flyttet" dit nå.. Jobber på E6 der oppe, og tenkte å være noen helger der oppe og dra på byen der.. Noen idèer? :D

Kan gjerne sende PM og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos skål...

Noen ifra Elverum som vet om noen greie utesteder? Har "flyttet" dit nå.. Jobber på E6 der oppe, og tenkte å være noen helger der oppe og dra på byen der.. Noen idèer? :D

Kan gjerne sende PM og :)

Må vel bli på Lokket eller Styxx det da :)

Hvilken maskin kjører du i forbindelse med E6 prosjektet forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel bli på Lokket eller Styxx det da :)

Hvilken maskin kjører du i forbindelse med E6 prosjektet forresten?

Bare hørt om Styxx jeg :P

Blir vel noen helger der oppe, antar jeg :)

Er ansatt for Gjerdemann og driver med viltgjerdet der. Har igjen litt, for å si det sånn.. hehe

Du får tute om du kjører forbi! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg, julians, og E30_M3_87 her inne var i løkken 2 uker på fylletur.. fint sted med masse folk, var også i aalborg og århus, ble også stoppet i tollen og inn til full sjekk av 7ern.. strippet naken, sikker på jeg skulle bli tatt i ræva av han tollern ass.. hadde jo selvfølgelig ikke noe i bilen.. men men, enda en opplevelse rikere:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...