Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da va iskald Tuborg handla inn og satt i kjøleskapet på vent til senere i kveld. :D

Grønn Tuborg made in Denmark her i gården og den er mye, mye bedre enn den norske kopien brygget av Ringnes. Jeg fikk i tillegg kjøpt General bakesnus i Århus idag så nå er kvelden reddet... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va iskald Tuborg handla inn og satt i kjøleskapet på vent til senere i kveld. :D

Grønn Tuborg made in Denmark her i gården og den er mye, mye bedre enn den norske kopien brygget av Ringnes. Jeg fikk i tillegg kjøpt General bakesnus i Århus idag så nå er kvelden reddet... :P

derfor vi har turborg classic 8) rart den ikke selger mer egentlig.. tror ikke folk veit om den så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va iskald Tuborg handla inn og satt i kjøleskapet på vent til senere i kveld. :D

Grønn Tuborg made in Denmark her i gården og den er mye, mye bedre enn den norske kopien brygget av Ringnes. Jeg fikk i tillegg kjøpt General bakesnus i Århus idag så nå er kvelden reddet... :P

derfor vi har turborg classic 8) rart den ikke selger mer egentlig.. tror ikke folk veit om den så mye.

Vanlig Tuborg grønn minner meg altid om den tia da jeg bynte drikke alkohol :D Var liksom standard med 12 Tubis og skulle man vere ekstra kul hadde man 18 :lol:

Er fortsatt liksom "ungdoms øl" her fortsatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig Tuborg grønn minner meg altid om den tia da jeg bynte drikke alkohol :D Var liksom standard med 12 Tubis og skulle man vere ekstra kul hadde man 18 :lol:

Er fortsatt liksom "ungdoms øl" her fortsatt..

Himmel og hav... 18 "grønne"... :shock: ... Jeg er lei etter 5-6 bokser og foretrekker vin når jeg kommer så langt. En Tub' gør noget ved musikken (og det er helt sant altså)... sier man her i Danmark. En "grøn Tuborg" er danmarks nasjonaldrikk... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...