Astri Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Da va iskald Tuborg handla inn og satt i kjøleskapet på vent til senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Da va iskald Tuborg handla inn og satt i kjøleskapet på vent til senere i kveld. +1 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Skål Begynner inntaket jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Da va iskald Tuborg handla inn og satt i kjøleskapet på vent til senere i kveld. Grønn Tuborg made in Denmark her i gården og den er mye, mye bedre enn den norske kopien brygget av Ringnes. Jeg fikk i tillegg kjøpt General bakesnus i Århus idag så nå er kvelden reddet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Skål Begynner inntaket jeg nå Da er vi 2 ØL->Middag->vors-> BYEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Skål Spiderpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Skål CB (Christiansands Bryggeri)!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Da va iskald Tuborg handla inn og satt i kjøleskapet på vent til senere i kveld. Grønn Tuborg made in Denmark her i gården og den er mye, mye bedre enn den norske kopien brygget av Ringnes. Jeg fikk i tillegg kjøpt General bakesnus i Århus idag så nå er kvelden reddet... derfor vi har turborg classic rart den ikke selger mer egentlig.. tror ikke folk veit om den så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Skål Spiderpig SKÅLL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Da va iskald Tuborg handla inn og satt i kjøleskapet på vent til senere i kveld. Grønn Tuborg made in Denmark her i gården og den er mye, mye bedre enn den norske kopien brygget av Ringnes. Jeg fikk i tillegg kjøpt General bakesnus i Århus idag så nå er kvelden reddet... derfor vi har turborg classic rart den ikke selger mer egentlig.. tror ikke folk veit om den så mye. Vanlig Tuborg grønn minner meg altid om den tia da jeg bynte drikke alkohol Var liksom standard med 12 Tubis og skulle man vere ekstra kul hadde man 18 Er fortsatt liksom "ungdoms øl" her fortsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Hansa partypack er snart kald og klar ... SKÅL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Off. dere kommer til å angre dere imorgen Kjennes at det ble en kule igår ja . Det positive er at jeg fant 1 L jeagermeister og en liten flaske whisky under sofa,n idag Noen som la igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Skulle ha drukket i kveld jeg og ja gitt. Med SpiderPig og gutan ;p Men sjåfør i kveld gitt. Min tur i dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Vanlig Tuborg grønn minner meg altid om den tia da jeg bynte drikke alkohol Var liksom standard med 12 Tubis og skulle man vere ekstra kul hadde man 18 Er fortsatt liksom "ungdoms øl" her fortsatt.. Himmel og hav... 18 "grønne"... ... Jeg er lei etter 5-6 bokser og foretrekker vin når jeg kommer så langt. En Tub' gør noget ved musikken (og det er helt sant altså)... sier man her i Danmark. En "grøn Tuborg" er danmarks nasjonaldrikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå