316 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Skål godtfolk! Ey, hvor, hvem? Jeg er jo i Elverum! Og du har ikke invitert meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Hehe.. Sitter bare med en kosepils hjemme da, frøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Skål Noe liv der ute eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Sitter her å venter på Pizza, + Jameson og Californication Season 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 skål folkens!! sitter og drikke dahls med steron på full musikk. snart blir det sterker saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 SKÅL ja sitter da her og koser meg med bimmer.no bacardi og en go sylvester stalone film Mens jeg venter på at en kompis skal bli ferdig på jobb så vi kommer oss ut på byen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Hehe, ser på Cobra jeg også, koser meg med Carlsberg på flaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 SKÅL ja sitter da her og koser meg med bimmer.no bacardi og en go sylvester stalone film Mens jeg venter på at en kompis skal bli ferdig på jobb så vi kommer oss ut på byen ;P HAHA, så "introen" før det ble å dra hjem til en kompis å jekke pilsen Må kjøpe meg den filmen "your the disease, i'm the cure" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 evig bra film skal sees igjen soon vet jeg.. fikk ikk med meg hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holtermann Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Da var det på'n igjen. Venter på å bli plukka opp og har finni fram godfaska med rom, skummelt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Sitter å koser meg med en velfortjent pils etter å ha byttet motor på min e30, overhalt brekket til en kompis og byttet olje og filter på e30'en og e39 touringen. Har hatt høstferie siden onsdag. Godt å få ting gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Skåler med Biola ikveld venter på S.hafsmo.. som skal oppdatere PCen min. Men Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 skål folkens, blir noen øl her nå. tror nok kanskje jagern blir tatt frem fra frysern i kveld og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Tar meg en iskald øl Driter i hele biola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Blir snart en bursdags pils nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå