SpiderPig Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Skål ja. Da blir det fullt party i sjetnemarka ikveld da Bli Morro Sie gubba på lundamo i kveld nash????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 skål ja,,,, da var direktør-vogna (7-serie) opplastet med vin i baksetet , venter bare på sjåføren min, GLENN!!? være med en tur? Jepp, bare hente meg. Skal finne fram ei stoor flaske Champis jeg . Ska` vi hadde morro og kjøre stil leker vi vel ikke, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Så ikke før om noen timer med andre ord? Hehe Nå er første øl åpnet SKÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Kje fikk rett snart full jeg nå <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Faen, da ble det pils allikevel Jeg som prøver å være sunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 skål ja,,,, da var direktør-vogna (7-serie) opplastet med vin i baksetet , venter bare på sjåføren min, GLENN!!? være med en tur? Jepp, bare hente meg. Skal finne fram ei stoor flaske Champis jeg . Ska` vi hadde morro og kjøre stil leker vi vel ikke, he he Kom å hent meg og da!!! Formen er iallefall bedre, så rekner med at det blir ein liten tur på mc-klubben i kvld alikvel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 ble visst flaska på meg i kveld sitter hos ei venninne og ser film og flaska kom på bordet så klarte ikke holde meg :\ byen senere tenker jeg! hepp hepp!! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 skål ja,,,, da var direktør-vogna (7-serie) opplastet med vin i baksetet , venter bare på sjåføren min, GLENN!!? være med en tur? Jepp, bare hente meg. Skal finne fram ei stoor flaske Champis jeg . Ska` vi hadde morro og kjøre stil leker vi vel ikke, he he Kom å hent meg og da!!! Formen er iallefall bedre, så rekner med at det blir ein liten tur på mc-klubben i kvld alikvel... Ha ha vist nok er bilen laget for lang turer men hadde ikke vært frame før imorgen tidlig da . Bare denne sjåføren for satt fra seg traktorer og alt han holder på med så er vi på tur i distriktene her .Edit: Når det kommer til Mc klubb er jeg usikker på hvor ønsket eller er ønsket med besøk her i Hokksund, av en gjeng med fanatiske bmw huer he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Skål folkens! Da var 4. øl jekket, kjerringa dro på hyttetur etter å ha hatt mensen i en uke. Der røyk jo de planene i vasken, så da var det jo bare å sette seg ned å begynne å drekke Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Kose seg med øl og boksing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 attending hamar @ joggers i kveld egentlig sjafør men havna utpå så da blir det sensation bukser og gangster syler ellers ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Klærne jeg brukte på Sensation ser ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Skål ja. Da blir det fullt party i sjetnemarka ikveld da Bli Morro Sie gubba på lundamo i kveld nash????? beklager. Så ikke inlegget ditt før nå. Litt sent med nasj nå kansje. men hadde vert morro truffet andre fra Bimmers over en dram da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Da var første drinken mixet, god mat venter og vi lader opp til et bra vorspiel følgende av en 80-tallsfest God-musikk er på og alt bare kos Må forresten takke alle som hjalp meg med 80s-stil i tulletråden Skål ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Klærne jeg brukte på Sensation ser ikke ut Jøss, var du der? Husker du noe av det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå