Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skål ja,,,, da var direktør-vogna (7-serie) opplastet med vin i baksetet :D , venter bare på sjåføren min,

GLENN!!? være med en tur?

Jepp, bare hente meg. Skal finne fram ei stoor flaske Champis jeg ;-). Ska` vi hadde morro og kjøre stil leker vi vel ikke, he he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skål ja,,,, da var direktør-vogna (7-serie) opplastet med vin i baksetet :D , venter bare på sjåføren min,

GLENN!!? være med en tur?

Jepp, bare hente meg. Skal finne fram ei stoor flaske Champis jeg ;-). Ska` vi hadde morro og kjøre stil leker vi vel ikke, he he :-)

Kom å hent meg og da!!!

Formen er iallefall bedre, så rekner med at det blir ein liten tur på mc-klubben i kvld alikvel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skål ja,,,, da var direktør-vogna (7-serie) opplastet med vin i baksetet :D , venter bare på sjåføren min,

GLENN!!? være med en tur?

Jepp, bare hente meg. Skal finne fram ei stoor flaske Champis jeg ;-). Ska` vi hadde morro og kjøre stil leker vi vel ikke, he he :-)

Kom å hent meg og da!!!

Formen er iallefall bedre, så rekner med at det blir ein liten tur på mc-klubben i kvld alikvel... :)

Ha ha vist nok er bilen laget for lang turer men hadde ikke vært frame før imorgen tidlig da :-). Bare denne sjåføren for satt fra seg traktorer og alt han holder på med så er vi på tur i distriktene her :-).

Edit: Når det kommer til Mc klubb er jeg usikker på hvor ønsket eller er ønsket med besøk her i Hokksund, av en gjeng med fanatiske bmw huer he he 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:beer: Skål ja. Da blir det fullt party i sjetnemarka ikveld da ;) Bli Morro :)

Sie gubba på lundamo i kveld :) nash?????

beklager. Så ikke inlegget ditt før nå. Litt sent med nasj nå kansje. :lol: men hadde vert morro truffet andre fra Bimmers over en dram da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...