///ben Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 ja, dere får kose dere, dere som kan! Sitter på jobb jeg, men kan jo ta en liten skål med Colaen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Siste skoledag før jul er over og dette skal feires ilag med klassen idag(forkurs ingeniør HiST). Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Må nesten si skål i kveld. Har jobbet overtid hver dag de to siste ukene. Har fri i morgen, derfor avsluttes kvelden kveld med øl og whiskey. Skål folkens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Skål fra meg og da! Gløgg og himers. mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 SKÅL Endelig helg! ble rundt 70 timer denne uka så må vell ha fortjent noen kalde .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 endelig helg ja, og julebord i kveld! blir fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Var på julebord sist helg ble skikkelig drita dama putta meg i bilen å dro rett hjem.heldigvis bare julebord 1 gang i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Var på julebord sist helg ble skikkelig drita dama putta meg i bilen å dro rett hjem.heldigvis bare julebord 1 gang i året hehe! skal prøve og ikke bli så drita! planen va jo å drikke så lite at jeg kan kjøre hjem igjen men D TVILER jeg på skjer så blir nok hotel i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 SCHØØØØØL! Bimmers gutta og jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Skål. og god jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Da holder jeg det drivende å sier SKÅL! igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Skål gutter & jenter! Da er det jeger/battery og konsert med seinere i kveld! spotify:track:1xozsYtG7uK8KScsBYKPKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Skåla nok i går for resten av året tror jeg, men blir vel noen i kveld au Vodka og julebrus!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 For all del, ikke bland det Marius. Gjorde det i fjor, og jeg hadde ikke lyst på julebrus på et års tid etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Gjorde det jo i heile går kveld Orange julebrus og tysk vodka Fryktelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå