dutten Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 blir slik når man må jobbe S.arnesen. men mandag morgen bærer det hjem så blir nok en fly pils eller lignende da tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 På tide å få denne tråden opp igjen. Akkurat kommet fra verkstedet, åpna første pilsen...så....SKÅL folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 SKÅL Breitling! Helga er til for å nytes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Okey da, får skåle litt jeg oxo... Slapper av med litt Jaegermeister og cola... Roer det ned etter tidenes fylletur på Color Fantasy sist helg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 da er det på tide med en skikkelig skål.. blir amundsen og litt cider i kveld før det bærer til elverum med go folka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 mistenker at det kanskje blir en eller to her også, selv om jeg er litt usikker. tenkte å ta det rolig i helgen, da jeg ikke helt husker sist, også er det håndballkamp i morgen så prøve å møte opp ikke fyllesjuk for engangs skyld. blir antagelig den eneste på banen uten hodepine, men overlever vel det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Skål folks Sitter å sløver med noen pils i sofa,n nå å ser på U.S Marshals på TVNorge. Bra film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Skål! Nesten kvelden allerede gitt. jaja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Skål,gutta! Var ute en tur i asker nå,lite action for folk med hår på tissen - desto fler overhørte krangler med dørvakta i retning "jæiækkefull!,du er iddiot!,jæi er bare festlig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 ....I'm too old for this shit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 da får man bringe denne opp igjen med en liten skål i dag blir det utpå flaska igjen og kanskje byen med jonr- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Da får jeg slenge inn en liten skål jeg å da, til alle øl og bmw frelste! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Skål! Starter av lørdags kvelden med 60% og Top Gear! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Skål folkens......tar meg en velfortjent øl eller 8 timer med scooterkjøring i knallsol ved Riksgränsen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 da får man bringe denne opp igjen med en liten skål i dag blir det utpå flaska igjen og kanskje byen med jonr- Hamar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå