HelgePer Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Da bærer det avgårde på forspill! På puben i kveld. Ka slags juleøl anbefaler dere da? Prøver meg på hansa og dahls idag.
eriklepe Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 anbefaler lettøl og akkevitt, basert på andres erfaringer. mvh baren.
T.R.Melum Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 heh... skulle ha vært på julebord nå, men tror du f... meg ikke at jeg våkna med kniver i strupen og feber!!!! Typisk... aarrggg...... -=Karsk=-
snurresprett Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Har ikke julebord på jobben vi:( men men gavekortet på rema'n kom godt med så pils skal de ikke mangle på i kveld, i tillegg til litt andre gosaker;)
336mik Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 skål...hilsen black tower og 336mik...jaja,vin er litt "damete",men er på besøk hos dama..
Fredrik Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 I dag har vi hygget oss med en flaske Hardy´s "Nottage Hill" - Cabernet/Shiraz... varmer godt i vinterværet med 12-13 varmegrader utenfor...
336mik Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Fredik:Litt blære nå???Jeg tror også jeg vil bo i danmark.Har dere overhodet snø om vinteren i århus?
Fredrik Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Fredik:Litt blære nå???Jeg tror også jeg vil bo i danmark.Har dere overhodet snø om vinteren i århus? Joda... vi har da normalt litt vinter her i Danmark også...
mAZE Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Skål........ Eller da ikke. Edru i dag ja. Tok det nok godt nok ut forrige helg med to minneverdige julebord (som vanlig).
Sevenord Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 emo-kveld x10 for min del! Nei skål med ett glass vann og paracet Det var årets julebord i går (fredagskveld), så blir jo meget artig med jobb på mandagen, ehe... Tror ivertfall man har nok å snakke om
Chriso Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 sol, sommer, corona, grillmat og toto med "bottom of your soul".. kan ikke bli bedre for min del.. Kan ikke annet enn å si meg enig der! Iskald Corona er himmelsk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå