-Erik- Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Skål! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Skål, Erik! Skulle jammen ønske jeg hadde mer drikke idag, ble så veldig gira på fest når jeg så bilen rullet inn hos lakkeren, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Har nok jeg så er bare å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hehe, blir nok litt i lengste laget tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Får ta det igjen en annen gang Men du får kose deg ikveld uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hehe, jepp Ja, du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Kjedelig at fruen er på Halloweenfest....Å jeg må være sjåfør Jeg kan jo skåle med rødbrus å ett par timer med Call of Duty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Skål med iskald Hansa pils her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Skål Sitter å drikker Harboe Gold her nå har hamstra inn noen brett fra en på jobb Veldig kurrant øl egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Skål Sitter å drikker Harboe Gold her nå har hamstra inn noen brett fra en på jobb Veldig kurrant øl egentlig Harboe er kanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Skål Sitter å drikker Harboe Gold her nå har hamstra inn noen brett fra en på jobb Veldig kurrant øl egentlig Harboe er kanon Ja hadde ikke smakt det før nå igår kveld..Første øl,en syns jeg var litt spesiell, Men var sikkert bare uvant..For nå syns jeg de er gode Så blir nok å hamstre noen brett til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Har til vane å ta med 6-8 brett hver gang vi er over Jaja, passer seg det Ehm, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Har til vane å ta med 6-8 brett hver gang vi er over Jaja, passer seg det Ehm, haha Jasså så du er en smugler? Kjøpte 2 brett nå, ville ikke kjøpe mer da jeg ikke hadde smakt denne øl,en før. men vet nå at det blir en litt større handel neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ja, skål folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ja, skål folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå