-Erik- Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Har til vane å ta med 6-8 brett hver gang vi er over Jaja, passer seg det Ehm, haha Jasså så du er en smugler? Kjøpte 2 brett nå, ville ikke kjøpe mer da jeg ikke hadde smakt denne øl,en før. men vet nå at det blir en litt større handel neste gang Det har jeg ikke sagt noe om! Kjøper kun øl i norge, som er ferdig momset og fortollet!! Skal ikke ha på meg at jeg tar med ufortollede varer over grensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Har til vane å ta med 6-8 brett hver gang vi er over Jaja, passer seg det Ehm, haha Jasså så du er en smugler? Kjøpte 2 brett nå, ville ikke kjøpe mer da jeg ikke hadde smakt denne øl,en før. men vet nå at det blir en litt større handel neste gang Det har jeg ikke sagt noe om! Kjøper kun øl i norge, som er ferdig momset og fortollet!! Skal ikke ha på meg at jeg tar med ufortollede varer over grensen Nei ser den Lik så greit å ha ting på den rene siden ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Har til vane å ta med 6-8 brett hver gang vi er over Jaja, passer seg det Ehm, haha Jasså så du er en smugler? Kjøpte 2 brett nå, ville ikke kjøpe mer da jeg ikke hadde smakt denne øl,en før. men vet nå at det blir en litt større handel neste gang Det har jeg ikke sagt noe om! Kjøper kun øl i norge, som er ferdig momset og fortollet!! Skal ikke ha på meg at jeg tar med ufortollede varer over grensen Kan hende det er noen tollere innom og leser her, så jeg er enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Da er man på vei til Drammen! Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Hjemmelagde vodka tyrkis/fisherman/spejderhagl funket bra etter 3 uker edrulighet. cheers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Hjemmelagde vodka tyrkis/fisherman/spejderhagl funket bra etter 3 uker edrulighet. cheers!] Tyrker og PCer er sjeldent en god kombinasjon, logg ut av facebook før det er for sent! Og, skål folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Angrer så fælt på at jeg leser i denne tråden når jeg er edru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Arbeidspils, skikkelig høy musikk i stua og produksjon av subkasse til bilen på gang her. Ingen dårlig kombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Fredags skåål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 merkelig.. denne tråden lever kun på fredag og lørdager! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 merkelig.. denne tråden lever kun på fredag og lørdager! hehe.. Ja, det er litt rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Får vel si skål likevel, TV og et par pils før det er godnatt! Opp tidlig å tilpasse bakfanger i morgen, huff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Skåååååål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Skål! I går kveld var jeg dritings kl 19... Tror det har litt å si at jeg er kraftig forkjølet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Starter tidlig nå, bursdagsselskap til søskenbarnet mitt, så blir det storfest hos en venninne Kos dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå