Kvasi Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Lite skåling på folket her i kveld, er dere ute og kjører BMW eller? Jeg for min del er ca midt mellom å reparere og å drikke, så skål Hvis jeg ser deg en dag, mellom Fauske og Bodø, så kommer jeg til å stoppe deg... Skal ha en tur i kjerra di, hehe! Null problem. Noe såå gøy kan man vel ikke holde for seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Da var øl'n åpen og nisselua på. Blir nisseparty hos ei venninne i kveld, spent på å se hvor lenge nisseluene kommer til å sitte på da. hehe h0h0, får få en dame til å "vrenge nisselua" di da vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Skål! Slask! Hvor ska du idag erikboy? Skål mener jeg! Ring seinar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Skål! Slask! Hvor ska du idag erikboy? Skål mener jeg! Ring seinar! Lite planer Drar dit øl'en fører meg Kanskje til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Så var man i siget igjen, skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 På tide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Skål Sambygdinger altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Musejakt på glatta ikveld vet je! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Fikk musinga unnagjort i formiddag, nå er det helg og øldrekking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Musejakt på glatta ikveld vet je! Hva er det du sier Martin Obs obs, helt sykt glatt hører jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Da ble det litt pilsing i stua ikveld også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Da ble det litt pilsing i stua ikveld også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Stua er fin nå! Varmt og godt, og kjempe utsikt til biler som har ett reint helvete å komme frem er kaos på utsiden her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå