Torek Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Får håpe det er litt alkohol igjen og at den smaker som vanlig.. Funket ølene dine da Yngve? Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Det ble visst litt i går, kjenner jeg. Trodde jeg gikk rolig pent inn hos dama, men jeg hadde visst rast inn døra... Merkelig hvordan alt ser ut fra et annet perspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Får håpe det er litt alkohol igjen og at den smaker som vanlig.. Funket ølene dine da Yngve? Seriøst? De gjorde nytten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 skål boys! på tide å ut å sjekke smårips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersT Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Siste glasset med Highland park og isbiter før byen ) SKÅL kos dere! skål boys! på tide å ut å sjekke smårips! (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Det ble visst litt i går, kjenner jeg. Trodde jeg gikk rolig pent inn hos dama, men jeg hadde visst rast inn døra... Merkelig hvordan alt ser ut fra et annet perspektiv. Fått deg dame 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Mhm, i november ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Sendte på PM ! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 hahahahahaha! var jo bare en spøk da! men du for gratulere med litt av et støkke håper dere for et bra og langt liv sammen når vil du bli far? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Hahahaha ! Hu vil bli mor før enn jeg vil bli far... Så vi får sjå... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Har vert borti den der før..... løsning: tøm brannslangen på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Ikveld blir det Brumunddal og Plumbo konsert.. Noen andre som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 hva har skjedd???? SKÅL FOR FAEN!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå