Marius2002 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 SKÅÅÅL! Strømstad med folk ikveld Hva skjer i landet? Skål ja Jazzfestival i Molde! Ikke mye å skryte av, men mye folk og liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Sitter her med drikkelek vi, men nå var jeg visst ikke med lenger fordi jeg satt på bimmers og ikke fulgte med. Fy faen, verdens dårligste drikkelek. Alle er visst en en sykdom så skal en uvisst person stille spørsmål og finne ut noe greier eller noe.. Fuck dårlig drikkeleker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Sitter her med drikkelek vi, men nå var jeg visst ikke med lenger fordi jeg satt på bimmers og ikke fulgte med. Fy faen, verdens dårligste drikkelek. Alle er visst en en sykdom så skal en uvisst person stille spørsmål og finne ut noe greier eller noe.. Fuck dårlig drikkeleker Haha! Da du bare skal heve glasset å rope skål å bælme i deg det du har. For å så bare klikke mongo med musikken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg prøver, men blir bare slått ned på. Håpløst altså. Liker musikk og dans jeg, enda sitter en person og skal stille spørsmål for å finne ut hva alle andre "er". JESUS KRISTUS! SMÅ BARN - ALARM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg prøver, men blir bare slått ned på. Håpløst altså. Liker musikk og dans jeg, enda sitter en person og skal stille spørsmål for å finne ut hva alle andre "er". JESUS KRISTUS! SMÅ BARN - ALARM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Skål! Fra meg og -Erik- Kiropraktoren fortalte meg at jwg må ta det med ro, og det gjør jeg lettest med masse øl ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Skål ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Å komme til ett vors klokken 8, der folk har holdt det gående siden klokken 3, det er en dååårlig plan... Måtte liksom ta igjen folk, og endte naturligvis med å overgå dem delux.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Øl wtf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Skål!! sommerferie = midtukers-fyllekule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 skål folkens... blåser taket av huset med høy musikk.. dram i glasset og klar for utkledningsfest som kjendis... Tom Hanks aka Forrest Gump it is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Skål folkens! Låvedans me Vestlandsfanden i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Starter i det små hjemme med øl og Cerwin Vega HFA-18SX før turen går til olavesen og xls 215 + mere øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 fin fyll i går gitt, kom hjem med mere snus, sprit og penger enn jeg hadde med meg, enkelte ting en ikke husker og fin dag på jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Lite liv i denne tråden for tiden... Får ta en for lage ikveld da! Skål folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå