Jørgen Lie Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Da har vi sovet i 3 timer, så da er det vel på tide med en skål igjen! SKÅL I helsike mann! Jeg ble sittende oppe å høre på gammel musikk og spille kort å drikke hvitvin til langt på natt igår med familien. I dag er det ut med kompiser, men jeg skal ihvertfall vente noen timer først Men ja, skål Gammel musikk er kos Ble ikke riktig det her i natt, men tiden gikk i alle fall! Ingenting er som å drikke igjen om morgenen før abstinensene melder seg. Da flyter tilværelsen rimelig lett videre samtidig som man har det hyggelig. Jeg er dessverre for gammel til slikt idag... hangover´n kommer uansett. Er vel nesten nødt til det for ikke å gå på en smell.. Mye enklere og holde det gående, enn å starte igjen i kveld Utsetter hangoveren til i morgen, men den snakker vi ikke om nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Forresten glad jeg ikke er hjemme.. Stormen har blåst ned 3stk stooore sitkagraner over veien min ned til huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 veden er i hus nytt vindu i stua og Morgan i frysen, i kveld skal man kose seg med gode venner i kjelleren med forza4 og masse god drikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Da satt man godt plantet i Tromsøbyen med en øll i den ene hånda og røyken i den andre. Strålende sol og 5 grader. Fint å ta utepils da skål og go helg alle. Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Da satt man godt plantet i Tromsøbyen med en øll i den ene hånda og røyken i den andre. Strålende sol og 5 grader. Fint å ta utepils da skål og go helg alle.Tony Hvordan bruker du tlf'n da? Stikker vel en tur på polet snart, dog ganske så usikker på om det blir drikking i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Skål!!! Godt med melk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Skål godtfolk, tredje pils for kvelden er sprettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Skål Sa akkurat ptsjj fra den andre her, og den var minst like god som den første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Spretter pils nr 3 selv nå! Full frees utover natten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Vi skåler idag også godtfolk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Skål f faen:) kos dere ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 90`s musikk og glowsticks for faen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Dritings rundt i byen , utkledd som Luigi, er ikke særlig festlig eller? Aldri har så mange mennesker smilttil meg. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Tar et par pils i Scaniaen her jeg står utpå Bryne. Lossa inne på Forus i morges, men får ikke lasta igjen før mandag morgen. Skåål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå