ls44mm Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Skål. Russland-Hellas kvart på 9 på nrk. Mulig ned i garasjen for å skru med promille når det er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Skru med (høy) promille går aldri bra. Alt går i surr, og du vokner morran etter og lurer på hvem faen som har herpa det du dreiv med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Drit å dra... 1-0 til hellas... Jævla russere! Leverer aldri når du trenger de mest! Øst europa... U are so funny! Nei, irritert jeg egentlig. Drar ned til garasjen å skrur bil jeg. Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Skaul! Formula D streaming på g... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 FYI, jeg har ikke alkoholproblemer selvom 4 av 5 poster på den siden er fra meg. Men skål a Kom nettopp hjem fra ordnings i dåp lokalet til datter´n min. Så blandet meg en strammen med whisky og jekka opp en bayer til Formula D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 FYI, jeg har ikke alkoholproblemer selvom 4 av 5 poster på den siden er fra meg. Men skål a Kom nettopp hjem fra ordnings i dåp lokalet til datter´n min. Så blandet meg en strammen med whisky og jekka opp en bayer til Formula D. Kan bryte opp i alkoholikertendensene dine, skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 jeg kan være med å bryte opp alkoholproblemene dine jeg også!. da er det EM og Cognac etter ei uke på jobb i svolvær. bare å glede seg til å komme hjem til trondheim og skru litt bimmer igjen:D SKÅÅÅÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Sikker vinnerkombo en lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Lenge siden jeg har vært innom tråden min, skål! Hva skjer a boys and girls? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Lagt drikkinga på hylla, trening som gjelder nå Skal spille Norges største fotballcup rundt nyttår, så nå fotball annenhver dag og styrke annenhver dag. Så dagens moral folkens: Dropp å drikke ofte, og legg dere i hardtrening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Liker ikke fotball.. Men captain morgan og cola liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Lagt drikkinga på hylla, trening som gjelder nåSkal spille Norges største fotballcup rundt nyttår, så nå fotball annenhver dag og styrke annenhver dag. Så dagens moral folkens: Dropp å drikke ofte, og legg dere i hardtrening! For landslaget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Hepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Kopp med Kratom TE som gjelder ! det er skålen si det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Kratom i kveld også! "skål" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå