Fredrik Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Dagenes quiz: Hvilken ingrediens er tilsatt for å gjøre øl bitter? Det er humle... (og ikke malt) som gir en særpreget bitter smak. Humle har ingen annen funksjon i øl enn å gi en smak. Man kan variere bitterheten med ulike sorter og modningsgrader av humlen. I danske Tuborg brukes faktisk mais som stabilisator for å gi en mild og lite bitter ølsort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Dagenes quiz: Hvilken ingrediens er tilsatt for å gjøre øl bitter? Det er humle... (og ikke malt) som gir en særpreget bitter smak. Humle har ingen annen funksjon i øl enn å gi en smak. Man kan variere bitterheten med ulike sorter og modningsgrader av humlen. I danske Tuborg brukes faktisk mais som stabilisator for å gi en mild og lite bitter ølsort. det er selvsagt helt korrekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 skål folkens Sitt her med Hot n"sweet eith vodka (Tyrkisk Pepper) EXTRA HOT Skal stikke på bursdag til en kompis nu, resten skjer på et grendehus,hoho.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 ahh fyyyyy fasken :? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Får vippe litt på kaffekoppen jeg da her på jobb og hilse til bimmers.no`s viltre nattersliv Weey, 1 time igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Hahhuahura1!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Skål!! Endelig pilsing etter flere ukers tørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Skål ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Vi skåler i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Skål for F... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 skåler med brus idag:\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 "jeg drikker bare brus, jesus er min rus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 haha jaok sprit er min rus i dag, fu nker mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 hehe, ja enig i den:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 "jeg drikker bare brus, jesus er min rus" hahahahhahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå