D.C.V Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Skal slenge i meg minst en Guiness og en Newcastle og kansje jeg runder av med seks Carlsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Jo liten skål fra meg også gutta`æ og jenter for har vel blitt noen av de her på bimmers også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Må si at både Newcastle og Guiness var gode, men ble litt skeptisk når je fant en ball inni boksen Så da ringte jeg gamlingen som fortalte at den skulle være der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Aahhh... Pils her i gården! Men sier da Skåol!! alikevel... :] [ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jett hvem som ble kjørt hjem i politibil i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Egentlig tipper jeg Sandersen men siden du sier det, så tror jeg at det er deg det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jett hvem som ble kjørt hjem i politibil i natt. Hmm, kan det være julenissen tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hehe ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hehe. Var nok meg ja. Fikk kanskje en smule for mye jäger Firmafester er farlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Egentlig tipper jeg Sandersen men siden du sier det, så tror jeg at det er deg det er snakk om eyy jeg satt faktisk her og tokk det rolig med et par kompisser jeg hehe men neste helg! da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hehe. Var nok meg ja. Fikk kanskje en smule for mye jäger Firmafester er farlige Er det virkelig noe å skryte av at du ikke har tilstrekkelig kontroll på deg selv så du må kjøres hjem i en politibil fra en firmafest ? Du er åpenbart for umoden til å drikke noe sterkere enn Sprite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hehe. Var nok meg ja. Fikk kanskje en smule for mye jäger Firmafester er farlige Er det virkelig noe å skryte av at du ikke har tilstrekkelig kontroll på deg selv så du må kjøres hjem i en politibil fra en firmafest ? Du er åpenbart for umoden til å drikke noe sterkere enn Sprite... Gutter vil ALLTID være gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Gutter vil ALLTID være gutter Ja med strek under gutter... og de bør ikke drikke noe sterkere enn brus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 jaja da var det lørdagskveld igjen, kassa står på kjøla og formen er stigendes skål til alle å enhver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hehe blir edru idag jeg:) Siden jeg skal på treff imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå