Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Var nok meg ja. Fikk kanskje en smule for mye jäger :)

Firmafester er farlige :D

Er det virkelig noe å skryte av at du ikke har tilstrekkelig kontroll på deg selv så du må kjøres hjem i en politibil fra en firmafest ? Du er åpenbart for umoden til å drikke noe sterkere enn Sprite... :roll:

Alle har da vel gått på en eller flere snurrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Var nok meg ja. Fikk kanskje en smule for mye jäger :)

Firmafester er farlige :D

Er det virkelig noe å skryte av at du ikke har tilstrekkelig kontroll på deg selv så du må kjøres hjem i en politibil fra en firmafest ? Du er åpenbart for umoden til å drikke noe sterkere enn Sprite... :roll:

Alle har da vel gått på en eller flere snurrer...

Helt sant, men ikke alle liker fortelle så høyt om det kansje f,eks på et fora :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant, men ikke alle liker fortelle så høyt om det kansje f,eks på et fora :wink:

Det er forskjell på å barbere seg og det å skjære av seg hodet. Når du må kjøres hjem fra en fest av politiet har du uten tvil klart å drite på draget. Hvorfor noen skryter av slikt på et åpent forum er derfor over min forstand... :? ... Litt normal festing er ellers bare sundt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajaja..:P go å fuill her! gulle kom hem! selvom eg haater fobball.. men bærgenser e eg! jess jess.. kom nett heim frå byn! natt!! skål i morgen dere bergensere!!

Hvordan kan dere si at gullet kom hem, når dere bare har hatt det 2 ganger og det er 44 år siden sist. Kom der ned på jorda igjenn.

Hilse fotball hater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...