mrbatnes Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hehe blir edru idag jeg:) Siden jeg skal på treff imorgen ta noen bilder om du ser noe kult og legg ut til oss da er du en knupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Det ligger bilder her inne allerede;) Under Happenings Ny (bimmers treff idrammen) Blir vel noen bilder/film imorgen å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hehe. Var nok meg ja. Fikk kanskje en smule for mye jäger Firmafester er farlige Er det virkelig noe å skryte av at du ikke har tilstrekkelig kontroll på deg selv så du må kjøres hjem i en politibil fra en firmafest ? Du er åpenbart for umoden til å drikke noe sterkere enn Sprite... Alle har da vel gått på en eller flere snurrer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 skåååååååål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hehe. Var nok meg ja. Fikk kanskje en smule for mye jäger Firmafester er farlige Er det virkelig noe å skryte av at du ikke har tilstrekkelig kontroll på deg selv så du må kjøres hjem i en politibil fra en firmafest ? Du er åpenbart for umoden til å drikke noe sterkere enn Sprite... Alle har da vel gått på en eller flere snurrer... Helt sant, men ikke alle liker fortelle så høyt om det kansje f,eks på et fora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 skåååååååål! Nei så f---n , treff i drm morgen. Mange ganger bedre enn siste, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 skål og gonatt. den som hadde hatt vett til å legge seg litt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Helt sant, men ikke alle liker fortelle så høyt om det kansje f,eks på et fora Det er forskjell på å barbere seg og det å skjære av seg hodet. Når du må kjøres hjem fra en fest av politiet har du uten tvil klart å drite på draget. Hvorfor noen skryter av slikt på et åpent forum er derfor over min forstand... ... Litt normal festing er ellers bare sundt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 skål når en går på skole og har gangavstand går det å ta seg noen kalde i uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 HEHE si meg hvem er kongen her gutta?! hvem er kongen?! EHH?! SKÅL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 HEHE si meg hvem er kongen her gutta?! hvem er kongen?! EHH?! SKÅL!! Elvis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ah, whatever GUDDNAIT bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 jajaja.. go å fuill her! gulle kom hem! selvom eg haater fobball.. men bærgenser e eg! jess jess.. kom nett heim frå byn! natt!! skål i morgen dere bergensere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 haha neeei stephan ;D det er jo maj det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 jajaja.. go å fuill her! gulle kom hem! selvom eg haater fobball.. men bærgenser e eg! jess jess.. kom nett heim frå byn! natt!! skål i morgen dere bergensere!! Hvordan kan dere si at gullet kom hem, når dere bare har hatt det 2 ganger og det er 44 år siden sist. Kom der ned på jorda igjenn. Hilse fotball hater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå