Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 da var d pilsing igjend. skååållllllll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 Skål for Ålesund Regna med att det e en steikandes fest der oppe no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Skåål ja På lørdag ble det heftig fest, og jeg våknet søndagsmorgen på en sofa med TO vrengte ankler...heheh Det er meg i et nøtteskall på fylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 glemte nesten skål tråden jeg gitt. skål folkens... pils er fine saker gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 Jepp jepp skål igjen gutter og jenter. Satt ute på balkongen litt tidligere i ettermiddag og da ble jeg litt tørst he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 En kompis og jeg var akkurat borte på Rema og handlet øl, og utenfor er det full grillings og full fest, så spørs om man klarer å holde seg i dag.. Hadde jo eksamen i går, så jeg føler jeg fortjener festligheter nå, men er desverre bare halvveis - ny eksamen på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Skål Gunnar! Jeg har også en på tirsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 Stå på Gunnar lenge til tirsdag he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Ferdi med en tredagers eksamen i dag jeg \:D/ Siste eksamen Mandag den 6 juni og da er det sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 Gikk det bra? I så fall får du du hive deg på en tredagers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Grillings i dag med Tournedoser og australsk rødvin...hepp...snart er det sommerferie og den franske riviera. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Tja om det gikk bra det er jeg ikke helt sikker på da Kunne blitt en tredagers hvis det hadde vært for 5 år siden, men ikke no Har blitt så enormt fyllesyk i de siste årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Stå på Gunnar lenge til tirsdag he he Sant det, men så skal jeg ha onsdag om 1,5 uke også, og den jeg skal ha da kan jeg ingenting til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 et lite pust i bakken og litt avkopling har du bare godt av Gunnar! ta deg noen pils og grillmat og fest litt så er det nok lettere og gå tilbake til lesing igjen på søndag eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 Stå på Gunnar lenge til tirsdag he he Sant det, men så skal jeg ha onsdag om 1,5 uke også, og den jeg skal ha da kan jeg ingenting til... Hva er det det du egentlig studerer Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå