pocket Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 ahh nei Porsgrunn, greit uteliv her og, burde absolutt teste langesund om sommern, og porsgrunn er ganske bræ nå og. Langesund og Postgirobygget om sommeren er lik god stemmning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Skål fra Brønnøysund og fra vår kjære brønnøysund politikammer:P We will rock you!!:D Skål for alle BMW Entusiaster!;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Skål karer sitter her og eksprimenterer med forskjellige typer ØL!! gi oss review Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Da var lille lørdag utnyttet! Skål til bimmers-folket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Jasså Anders.. Begynner tidlig.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 ahh nei Porsgrunn, greit uteliv her og, burde absolutt teste langesund om sommern, og porsgrunn er ganske bræ nå og. Langesund og Postgirobygget om sommeren er lik god stemmning så sant så sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Nevlunghavn og Lars Lillo-Stenberg er også sånn passelig sommer... ellers er jo Oslo en vakker sommerdag rimelig behagelig. Hvis man forøvrig har lyst til å prøve noe nytt å drikke en varm sommerdag kan jeg denne gangen anbefale en fantastisk hvitvinsdrue fra Østerike... Grüner Veltliner. Vinene som er laget på denne druen smaker utrolig forfriskende og passer til det meste av sjømat eller bare som drikkevin. Jeg har sansen for Schuster´s Grüner Veltliner, Eisenhut 2006, Donauland Österreich. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Skål fetthåL Bmw'n er nå snrt klar får lakk etter å har blitt bredda å moda Kommer bildetung samle tråd snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Onsdagsfylle??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Endelig helg! Skål da! Fikk av en merkelig grunn lyst på lysholmer ice i dag. Var i 2 butikker men eneste jeg fant var lysholmer lite ice. Så meg litt rundt og til min store forskrekkelse får man jo tuborg og neste alle andre sorter øl i alternativ lite utgave også. Heldigvis samme alkoholmengde, men hvem skal jeg ligge med for å få skaffa en vanlig lysholmer ice? Sikkert mest psykisk siden jeg hater ordet lite, light osv, men den smaker ikke det samme! Heldigvis var corona å finne i vanlig utgave enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Schkåååååååååååål!!!!!!!!!!!!!!! Ingen fulle folk i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 jo til de grader!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Jasså Anders.. Begynner tidlig.. Hehe Hehe, holdt nok på litt lenge bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Tok et par pils og et glass konjakk til Simpson the movie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 :beer: + 12 t = :stupid: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå