Gunnar Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Hva er det det du egentlig studerer Gunnar? Ingeniør i Produktdesign heter det.. 3-årig bachelorstudie. Går mest på 3D-tegning og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Er jo Fredag... SKÅL.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Nå har det blittnatt til Lørdag, og det ble ett par pils på meg også. Men jeg får vel finne køya. Skal på jobb kl 0800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Hmm, da var det visst Lørdag. Og ja, SKÅL.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 God morgen Blei seint i dag tidlig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Hepp...rekesmørbrød og hvitvin i kveld...skyfri himmel og 28 grader på det meste i Århus i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 28 grader?! Har høljeregna i Vestfold i dag.. og tordna. Tempen er vel ca. 16 grader akkurat nå. Blir nok dårlig med fest i kveld. Må tegne litt i en time eller to i kveld, og så spise med dama før vi skal på loftet hennes og legge gulv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 28 grader?! Har høljeregna i Vestfold i dag.. og tordna. Tempen er vel ca. 16 grader akkurat nå. Blir nok dårlig med fest i kveld. Må tegne litt i en time eller to i kveld, og så spise med dama før vi skal på loftet hennes og legge gulv. Jepp...helt utrolig, men sant...det ble imidlertid nesten for varmt når man ikke er aklimatisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 28 grader?! Blir nok dårlig med fest i kveld. Må tegne litt i en time eller to i kveld, og så spise med dama før vi skal på loftet hennes og legge gulv. "legge gulv" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 28 grader?! Har høljeregna i Vestfold i dag.. og tordna. Tempen er vel ca. 16 grader akkurat nå. Blir nok dårlig med fest i kveld. Må tegne litt i en time eller to i kveld, og så spise med dama før vi skal på loftet hennes og legge gulv. Vi hadde ca. 28 grader i Århus, men rekorden i Danmark på lørdag var faktisk hele 30,7 grader. http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3077092/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 28 grader?! Blir nok dårlig med fest i kveld. Må tegne litt i en time eller to i kveld, og så spise med dama før vi skal på loftet hennes og legge gulv. "legge gulv" Hehe, ja. Men det ble ikke noe av gulvlegging, ihvertfall ikke bokstavelig talt. Lathetsgenene slo inn, så det ble heller film og sofakos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 he he,tar opp min gamle tråd,vært på jobb 14 dg i nordsjøen nå og fortjener ikke det en skål jo jeg tror det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 Sitter her og nyter en Rioja så jeg tror nesten jeg må si skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Cola! Totalt Enig, og totalt avhengi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Blei en par bokser heineken i kveld gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå