Simen! Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Skål Bimmers folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Skål ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Glad vi er fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 da sitter jeg her igjenn, å reparer litt etter i går! bynder å bli bra nå... Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Min BMW er ren og pen, motoren går bra og alt er godt! Å nå er det "Rockband" som er i fokus i kveld! Skål godtfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Rockband tror jeg er heftig på vors I hamar nå jeg, så blir en tur på byen etterhvert Skål folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 idag blir d på byen i Ålesund. Har troa på en kjempekveld, må bare kjappe meg litt med maten så kan jeg begynne å drikke jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Vil hilse til mine BMW-brødre og si Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skål Holzmann! På'n igjen ikveld du også ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skål igjen godtfolk... Grüner Veltliner er alltid vellykket... denne gangen en Strasser Hasel fra Kamptal i Østerrike... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skål Holzmann! På'n igjen ikveld du også ja? Hehe ja, dama skal jobbe.. Pluss jeg må ta igjen for kjip lørdag sist uke:P Skål Anders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skål godtfolk, i dag blir det glutenfritt øl, Corona.... men snart en sylskarp drink... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Starta med Pilsen her også nå, dama er på jobb.. og når katten er borte danser musene på bordet! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hehe ja, dama skal jobbe.. Pluss jeg må ta igjen for kjip lørdag sist uke:PSkål Anders! Har ikke rota meg borti dessa derre kvinnfolka enda jeg, så her er det fritt spillerom Byner pent med Heineken glassflaskeer, så sette på kaffen etterhvert ve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå