dutten Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 du som stelte i stand så mye bråk i hamar i kveld eller anders87? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Noen koser seg med lang natt på byen, mens andre må jobbe en time lenger. Great! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 du som stelte i stand så mye bråk i hamar i kveld eller anders87? Neeeei, tror da ikke det Pleier og oppføre meg da jeg er på byen, ute for og ha det moro jeg og ikke lage kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 er bra.. ble visst sjafør jeg. men fikk inntrykk av at det var en del bråk. så alltid noen som slåss utafor svare Noen koser seg med lang natt på byen, mens andre må jobbe en time lenger. Great! jobber som vakt eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 var fint å få en time ekstra sjenking i natt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 var fint å få en time ekstra sjenking i natt:p Kjennast ikkje sånn i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 jobber som vakt eller noe?? Nei, jeg er skiftarbeider jeg. Men jeg er jo på vakt forsåvidt.. Vokter anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Bobler litt ekstra i magen i dag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Øl og taco i kveld skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Blir nok ikke øl på meg i kveld, har hatt et 2-3 dager i feber... men jeg kan jo skåle med den berømte Jule brusen!! hehe den er jo faktisk jævlig go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Godt med en Carlsberg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Tuborg på boks hær syns den er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Er det fyll blir det Jack Daniels fra flaska og øl. Skal man kose seg, blir det litt dyrere saker ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Lystgass og fluortabletter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Nå har jeg drukket et glass sydafrikansk rødvin (Merlot) fra Hagelsberg 2006... og jeg kan styre min begeistring. Kjedelige saker... bruk pengene på noe annet godt drikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå