316 Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Rattkjelke etter bil er farlig moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 jeeeep... merka det, faceplanta så vildt i skara, ikke digg ser ut som noen har gått berzerk med en osteskrape i ansiktet på meg nå hehe.. men men, smakte ivertfall en god shoot på byen, noe finske sterke saker.. så en b52 + 1 isbjørn for og freske opp litt. tror jeg måtte på fliid på watten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Du tror det var fliid eller du tror du gjorde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 hahaha tror det var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Video av kjelkeseansen sandersen? Du holdt ut til langt på morningen tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 dessverre ble det for mørkt til at det ble noe bra.. var langt pokker i vold, hehe. Skal ivertfall være edru neste gang jeg skal finne på noe slikt! har lært greit kan du si fjeset ser ikke bra ut i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 haha..vurderte å skrive en liten"advarsel" her inne...Tenkte: nææææh Så var vel heller nermere på å skrive: GOGOGOGOGO! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Firma-aften i kveld.. Litt pizza, en del alkohol.. blir bra d her! SKÅL GUTTER OG FLICKOR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Nå har jeg drukket et glass sydafrikansk rødvin (Merlot) fra Hagelsberg 2006... og jeg kan styre min begeistring. Kjedelige saker... bruk pengene på noe annet godt drikke... Dette var bedre saker... rødvinen "Explorer" (åpenbart en eksportvin) fra Chilenske Concha y Toro (Cabernet Sauvignon) kan anbefales. Entrecotes, bakte poteter, en god salat og en fornuftig rødvin... det blir en hyggelig aften... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Da er vi i gang igjen, skål folkens! Holder meg til Hansa i dag gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 haha..vurderte å skrive en liten"advarsel" her inne...Tenkte: nææææhSå var vel heller nermere på å skrive: GOGOGOGOGO! hehe hehehe, må si at det frister igjen det gikk jo ganske bra... en stund.. da jæh nå sitter vi her med samBuca! den smeller godt as. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 jo.. skål a forresten gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 sandersen.. har ikke bilde av hvordan du så ut etter forrige helg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 dessverre, men det så bæææd ut har ikke kamera lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 faen hadde nesten likt og sett det var ute for noe lignende med en kompis i fjor. bare at da var det jeg som kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå