heltn Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Det er jeg enig i, men hva er god klesstil? den stilen du liker eller den jeg liker ? er bot om du kjøerer spark i fylla;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 DA har jeg endelig kom meg hjem etter en meget fuktig kveld på byen i ålesund. VEGA er et SUPERT utested, som er en av meget FÅ som faktisk spiller noe annet en RAP og CRAP. Mötley crüe, metallica osv hele kvelden, med innslag av annen bra rock!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 skål...ca klokken 20.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Skål nå Skal på mønskål klokka 6, fri bar å greier så skal vi på vassendgutene på otta etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Skål nå Skal på mønskål klokka 6, fri bar å greier så skal vi på vassendgutene på otta etterpå blir knall det kose deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 På fylla om 22 timer<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 SKål! Guinness is good for you Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Skål Har nettopp drukket en Guinness Sipper på en rignes fatøl nå. Blir ikke så mange fler ikveld da jeg har hjemmeeksamen Men skal ut i Oslo imorgen og feste litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Skål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Skål igjen grabbar! Nå er det leggetid. I mårå æ det på an igjen med julebord, off off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 skål ja alle bimmers folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Ble tidlig kveld i dag.. Men sånn er det når man har eksamen opp i ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo4x4 Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 heilålelålelåleleilelelåa, hei leleleleleleheilelelåa.. SKÅL FOLKENS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Snart Newcastle brown ale her....best...beer....ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Fy faen, såååå lite lyst til å jobbe i natt. Men neida, skal til Drammen jeg. Må vel se å dra rævva mi ut av senga og komme meg inn til tigerstaden snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå