Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skål,

trenger litt råd her. En "liten jævel" tok tak i slipset mitt i kveld og dro skikkelig til, såpass at jeg ikke fikk puste. Han er vel kjent for å være litt trøblete av seg også. Mannen er kjent for å bråke endel, men aldri fått noe mot seg i den fobindelse da alle mener det er fyllabråk.

Er fra en liten plass hvor liksom alle kjenner alle og ingen vil angi dem dem kjenner. Han dro såpass til at jeg trodde min siste time var kommet. Har noen gode vitner til hendelsen, mens resten sannsynligvis vil være på hans side å si at "ingenting skjedde". What to do?

Jeg sa vel noe sånn som " hei kor det går" til han og 2 sekunder etter var slipset mitt "litt strammere" enn det bør være være...

Da jeg tok drosja hjem rundt fire ble det snakk om dette og drosjesjøføren lurte på om det var 'denne personen' som hadde gjort det. Og ja rett hadde han! Kommer jeg noe videre med det, eller får bare jeg og vitnene 'vondt av' å gjøre noe mer med hendelsen??

Vanskelig spørsmål, ja jeg vet det men må liksom bare dele det litt med folk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skål,

trenger litt råd her. En "liten jævel" tok tak i slipset mitt i kveld og dro skikkelig til, såpass at jeg ikke fikk puste. Han er vel kjent for å være litt trøblete av seg også. Mannen er kjent for å bråke endel, men aldri fått noe mot seg i den fobindelse da alle mener det er fyllabråk.

Er fra en liten plass hvor liksom alle kjenner alle og ingen vil angi dem dem kjenner. Han dro såpass til at jeg trodde min siste time var kommet. Har noen gode vitner til hendelsen, mens resten sannsynligvis vil være på hans side å si at "ingenting skjedde". What to do?

Jeg sa vel noe sånn som " hei kor det går" til han og 2 sekunder etter var slipset mitt "litt strammere" enn det bør være være...

Da jeg tok drosja hjem rundt fire ble det snakk om dette og drosjesjøføren lurte på om det var 'denne personen' som hadde gjort det. Og ja rett hadde han! Kommer jeg noe videre med det, eller får bare jeg og vitnene 'vondt av' å gjøre noe mer med hendelsen??

Vanskelig spørsmål, ja jeg vet det men må liksom bare dele det litt men folk....

Glem vedkommende og gå videre med livet... det siste klarer ikke den lokale kjekkasen. Husk at de fleste som er vitner til slike hendelser reagerer negativt... dvs. at de holder munn kun fordi de er redde for å si hva de mener. Slikt liker ikke folk og dermed vet alle hvem kjekkasen er... til og med drosjesjåførene. Det er med andre ord kun et spørsmål om tid før kjekkasen blir innhentet av ordensmakten. I en større by som f.eks Oslo er det lettere for slike idioter å gjemme seg bort, men på mindre steder går det normalt ikke lang tid før domstolene og kriminalomsorgen venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som skal til thailand i januar ????????????

nei dessverre ikke, har du vært der før? er vel 2 år siden jeg var der, det må være den beste ferien jeg har vært på, hyggelige folk, fine priser å godt mat, å ikke minst godt og varmt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja neste gang betaler jeg ekstra for bedre beinplass, er 192 cm høy så sitter ikke så veldig godt på turistklasse :lol: å når vi landa i bangkok så var det søren med 3 timer med buss til hua hin også, å jeg får ikke sove på fly eller buss, så det var noen lange timer, men når du kommer til stranda/bassenget så er alt glemt :wink: du får drikke ett par mai tai for meg der nede å så får du ha god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...