Simen! Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Skål Ingen som skal ta seg en i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Helst ikke.. Sliter fremdeles med tanken på at jeg skal begi meg ut på samme uføret på onsdag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Å fy søder . . . Årets mæst bøllet fæst ær jåggu mæj færdi nå.. Mogrenda grændefæst tar bættre mæj tå æltså! Øøøøøl over heile mææææ, øøøøl over heile dææææ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Å fy søder . . .Årets mæst bøllet fæst ær jåggu mæj færdi nå.. Mogrenda grændefæst tar bættre mæj tå æltså! Øøøøøl over heile mææææ, øøøøl over heile dææææ..... Var som faen at jeg var på danskebåten 4.dag!!!! Jeg ville jo også ha øl over hele meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Var som faen at jeg var på danskebåten 4.dag!!!! Jeg ville jo også ha øl over hele meg Hehehehe, ja burde vært på Mogrenda, er julas høydare det Øl over heile mæ var bare en bonus ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Champagne, helflaske tequila og 70 cl hjemmelaget tyrker. Ikke minst sigarer for 300 kroner, nå skal jeg kose meg. Ikke sov ute i natt folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Da er forberedelsene for kvelden godt i gang. Ryddet og rengjort hjemme. Kalkunen er tint, og står klar på benken. I dag skal undertegnede som er husets kokk, unne seg en flaske rødvin, Paul Masson til matlagingen. En lett "drikkevin". Til maten i kveld serverer jeg Marqués de Cáceres rødvin, samt øl til de som ikke vil ha vin. Kvelden rundes av med øl, Saint Brendan's på is og vodkadrammer med ass blandevann. Eneste som irriterer meg er at isbitmaskina i kjøleskapet har streiket, så jeg er redd jeg går tom for isbiter, og isbiter er jo ett must til drammer. Godt Nyttår folkens... Hilsen fish EDIT; Ser ut for at jeg har fått ismaskinen til å fungere igjen... puh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 GODT NYTTÅR!! Ikke brukt en krone på raketter i år. Får ta med meg et par pinneraketter fra ifjor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 as every year miss sophie SHKÅÅLLLLLL:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Skål nå er det noen øl sammens med dama så er det champis klokka 0000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Skål for 1500 innlegg! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Gratulere ja!! Og skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Skulle ønske jeg kunne si SKÅL! Men denne helga vet jeg ikke hva jeg skal ta meg til. Måtte til kr.sand da jeg måte jobbe idag.... Men ka nu? ..... noen som trenger sjoffis? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Ja nå er det snart øl og taco! bare jeg kan bli færdig på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå