Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Uansett om du er singel og treffer ei dame på byn som har type, så skal det respekteres! Om dama er dum nok til å ikkje respektere det så kan iallefall dere være voksne nok til å respektere det. Synes det er litt dobbeltmoral å klage på de som er utro, men deretter si at hadde dere vært single og truffet ei dame med type så hadde dere kjørt på alikavel... Tenk om dere var typen til den dama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om du er singel og treffer ei dame på byn som har type, så skal det respekteres! Om dama er dum nok til å ikkje respektere det så kan iallefall dere være voksne nok til å respektere det. Synes det er litt dobbeltmoral å klage på de som er utro, men deretter si at hadde dere vært single og truffet ei dame med type så hadde dere kjørt på alikavel... Tenk om dere var typen til den dama?

Applaus! :applause: Det er så absolutt slik mennesker som er opplært med normal folkeskikk og forstand burde tenke. Sjelden man hører så kloke ord her inne.

MORAL folkens, tenk litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har desverre vært borti sånn et par ganger,, og når man ifra før er en person med adhd og har store vanskeligheter med å stole på personer, så blir det faen ikke lett seinere...

det som hendte var at hu starta å prata om en tosk hele tia, og jeg sa ifra, og det fortsatt, og hu dreiv å møtte han på byen og lignende, så sjekka je tlf, og møtte på fyren helga etterpå.

like før både jeg og han hadde blitt gule og blå( han var ca meg ganger 1,5 elns:p)

men den dag i dag, er vi gode venner, jeg og han fyren altså.. dama er det slutt meg, pga hu starta på samme vis en gang til. så vart det noen flere damer på en gang, også bare hu ene nå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om du er singel og treffer ei dame på byn som har type, så skal det respekteres! Om dama er dum nok til å ikkje respektere det så kan iallefall dere være voksne nok til å respektere det.?

Voksne nok til å respektere det? Jeg er enig med deg moralsk at man BØR respektere det forutsatt at man vet hun er i et forhold, men nå er det engang slik at de færreste som ønsker seg ut av et forhold/finne ny partner besvarer sjekkelinjen med "Takk for oppmerksomheten, men jeg har en kjæreste hjemme" (noe vedkommede absolutt bør hvis de er i et seriøst forhold).

For alt du vet kan det være nettopp din sjekking som hjelper henne ut av et forhold hun ikke ellers ville kunne avsluttet. - Og det finnes mange grunner til at ikke alle forhold kan avsluttes like lett, det kan være vennerelasjoner, familierelasjoner, innbilte forpliktelser og ikke minst økonomi. Svært mange står uten bosted hvis de skal ut av et forhold uten å ha noen å flytte til.

Synes det er litt dobbeltmoral å klage på de som er utro, men deretter si at hadde dere vært single og truffet ei dame med type så hadde dere kjørt på alikavel... Tenk om dere var typen til den dama?

Da hadde dama hatt et problem. Vil hun være i et forhold innebærer det også at hun sier nei til eventuelle beilere.

Regner med din kommentar var mer generell. Jeg har ikke klaget på de som er utro, men mener svakheten i et utroskapsforhold ligger i parfoholdet og ikke hos en tredjepart som ikke nødvendigvis visste at hun/han hadde type engang.

Dette ender til syvende og sist opp i hva slags relasjonsforhold man har til den man sjekker. Er det en venn/venninne som du vet har ektefelle/partner og du sjekker bare for å få den fysiske utfoldelsen så ja, da er jeg enig med at det skal respekteres. Men dersom den du sjekker er en "ukjent" person og du har lite eller ingen kjennskap til bakgrunn mener jeg at da må den du sjekker opp selv fortelle/vise om de er involvert i et annet forhold eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nesten tørre å påstå at vil alle er noen tøfler ;) Vi gjør jo som regelsom det motsatte kjønn vil :)

Ja, jo, nei.

Jeg kan gjøre som hun vil så lenge hun gjør som jeg vil. Handler litt om å gi og å ta. Jeg kommer aldri til å la en dame herse uforstyrret rundt med meg som hun vil. Når det går så langt er du fortapt. Mange som har det sånn, og jeg syns det er synd. Man eier ikke en person selvom man er kjærester.

Nettopp det jeg mener ;) Det handler om å gi å ta :) Givin, reciving, having and sharing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2jaa6e12]Nja, om jeg var tilstede hadde det vært det. Ikke om ikke jeg var der.

Single gutter er på jakt, det er bare å godta

Du er den mest tollerante personen jeg vet om pr. idag. Gratulerer.

Hva syntes du selv om å få en på tryne den gangen? Følte du den var fortjent?

Min sarkastiske hjerne tenkte vel at, "Det var vel ikke annet å vente". Nå skal det sies jeg var ganske lei ho dama, så det var ikke et såå stort tap, men det var likefullt HO jeg var sinna på, ikke han typen, som jeg forøvrig visste hvem var.

Det var et tilfelle av "bedre å være sammen med ho enn å være singel, til jeg finner ei ny" Det er vel ikke helt sånn et forhold bør være... ;)

Tok forøvrig 3 år før jeg fant neste store kjærlighet (som også er et avsluttet kapittel, men av helt andre grunner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen skriver her inne, så skal dere knuse og slå ned han som dama di har pult. Hvorfor det`? Det er jo dama di som har driti seg ut her, ikke han karn.

I mitt tilfelle, og sikkert en del andres, hadde jeg god grunn til å eventuelt drept fyren litt.

Det var en ganske god kompis av meg, som utnytta det som da var dama mi i fylla.

Selvsagt, fylla har ikke skylda...men hallo!

Angrer på at jeg ikke gjorde noe, men har ikke hørt mye fra han i det siste...heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen skriver her inne, så skal dere knuse og slå ned han som dama di har pult. Hvorfor det`? Det er jo dama di som har driti seg ut her, ikke han karn.

I mitt tilfelle, og sikkert en del andres, hadde jeg god grunn til å eventuelt drept fyren litt.

Det var en ganske god kompis av meg, som utnytta det som da var dama mi i fylla.

Selvsagt, fylla har ikke skylda...men hallo!

Angrer på at jeg ikke gjorde noe, men har ikke hørt mye fra han i det siste...heldigvis.

Akkurat dette synes jeg er det eneste som er god nok grunn til å ta det opp med den 3. parten og hvis hun er utro: Hvis det skjer med en kamerat av meg mens jeg ikke er til stede.

Hvis jeg er til stede så gjør jeg det tydelig, forhåpentligvis uten fysisk kontakt, at hun er sammen med meg hvis de ikke tar hintet når hun sier fra om dette og sier at det greit om jeg sier fra. Har skjedd noen ganger på byn med fremmede akkurat det siste, men heldigvis vært nok å prøve å se stor og skummel ut og be de ryke..! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange underlige kommentarer her og spesielt én ting bør noen av dere legge på minnet. Selvom man er et par (altså sammen, forlovet eller gift) er det ikke slik at man eier hverandre. Man er faktisk ikke mer sammen enn at hvis en av partene svikter forholdet så må den andre parten akseptere det. Det hjelper ikke å bli sint eller hissig (selvom det er forståelig)... for hvem har man egentlig rett til å bli sint eller hissig på ? Man kan bli skuffet og føle seg sviktet... javel, men det betyr ikke at man har rett til å true noen eller avstraffe noen fordi man er misfornøyd med situasjonen som har oppstått. Det beste man kan gjøre er å være god og kjærlig mot den man er sammen med i den tiden man er sammen... så vil forhåpenligvis forholdet også vare lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det JEG mener.. er: kor lenge en fyr vet at hun har type- bør han kunne forvente en reaksjon på en eller annen måte fra typen.

dersom fyren dama var utro med, ikke visste om at hun var i noe forhold, er det DAMA du kan bli sur på- og ikke la reaksjonen går ut over fyren.

som en sa lenge oppe, single gutter jakter.. helt enig. gjør jeg selv når jeg er singel. at jeg noen ganger jakter/prøver å bli kjent med damer som har type- gjør jeg også.. MEN! her er et viktig men. dersom dama velger å være utro mot typen, og holde på med meg(finne på ting som ikke er normalt blant venner), ødelegger hun forholdet mellom meg og henne, for hvem har tillit til en som er utro?

det som da blir konsekvesen- er at jeg ikke gidd å holde på med henne.. dvs. for at jeg skal kunne innlede et seriøst forhold til en som allerede er opptatt- må hun opptre seriøst ovenfor han også. dvs å konfrontere han med en eller annen unnskyldning for å slå opp, for så at meg og henne kan ta forholdet videre til et annet nivå.

ja- alle er kåt innimellom. og mange er litt for lettpåvirkelig til å gjøre handlinger de angrer i fylla. men kor lenge en ikke er for full til å gjøre noe, klarer man å tenke/bedømme om ting er riktig eller galt.

btw. å forme en jomfru til å bli god i senga tar LAAANG tid. første kjerringa jeg hadde meg med, hadde vært samboer med en kar før hun traff meg. erfaringen hennes var helt enorm. en stund etter at forholdet våres endte, ble jeg sammen med en annen som var jomfru. første 10-15gangene var det egentlig mer kjedelig enn gøy for min del, fordi jeg visste hvor mye bedre det kunne bli. også blir det selfølgelig bedre og bedre. så at sexen er kanon når en nærmer seg 40, tror jeg absolutt på.

for sammenligning, de fleste har opparbeidet seg en viss erfaring med å gjøre seg selv, før noen andre hjelper til med sine hender. såfremt at hjelperen ikke har gjort dette før, så er det ifl min erfaring at det er så utrolig mye dårligere enn når en gjør det selv. da kan en tenke på hvor mye bedre ting kan bli med erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...