Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Har en lite dilemma ang ei dame jeg holder på med, da jeg ikke helt vil bli sammen med ho pga jeg er i førstegangstjeneste og ho bor i drammen ca 35 min unna men litt utseende messig er ho spesiell, uten at jeg skal gå i detaljer. ..

Men har annen veninde som jeg er keen på som har hele pakka ...

Som jeg kunne tenke meg å bli sammen med..

Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og en annen ting er ar ho jeg holder på med vil prare og se hvor vi ligger ann i et forhold. ..

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt råd, ikke fisk med begge henda. går vanligvis dårlig det. enten dropp hun du holder på med og prøvd deg på "hele-pakka" eller sats på hun spesielle/du holder på med tanken på at dere har noe sammen der..

 

Ikke begge hender samtidig , haha :):)

 

 

er veldig sant da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt råd, ikke fisk med begge henda. går vanligvis dårlig det. enten dropp hun du holder på med og prøvd deg på "hele-pakka" eller sats på hun spesielle/du holder på med tanken på at dere har noe sammen der..

 

og skulle det gå bra med den ene så er det kjipt og tenke på i ettertid at man drev og styret med flere i starten, og startet forholdet med å juge og være "utro"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...så lenge jeg gjør mitt og hun gjør sitt (i forholdet) så er det lite gnåling og masing! Eneste hun en gang i blant maser på er at jeg ikke støvsuger hjemme ofte nok.. og at jeg bruker for mye penger på snacks...og det er vel igrunn det... Vi er gift, vært sammen i snart 9år, og har unge sammen.. så etter så lang tid er det vel lite som er ukjent...

 

Også er a jo fin..så kanke motsi hu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og skulle det gå bra med den ene så er det kjipt og tenke på i ettertid at man drev og styret med flere i starten, og startet forholdet med å juge og være "utro"

Er det jeg mener, har ikke begynt å kline eller no med nr2 men heller litt på den siden.. så jeg vet ikke om jeg skal gjøre det slutt meg ho gamle

Er jo bare å kjøre på, Er du heldig blir du ikke tatt med å holde på med to stk samtidig før du har gått lei :lol: :lol:

Tenker også litt på dette men vet ikke om jeg kan ha dette på samvittigheten

mitt råd, ikke fisk med begge henda. går vanligvis dårlig det. enten dropp hun du holder på med og prøvd deg på "hele-pakka" eller sats på hun spesielle/du holder på med tanken på at dere har noe sammen der..

Du er inne på noe, men problemet er hva jeg skal si til ho gamle/spesielle

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...så lenge jeg gjør mitt og hun gjør sitt (i forholdet) så er det lite gnåling og masing! Eneste hun en gang i blant maser på er at jeg ikke støvsuger hjemme ofte nok.. og at jeg bruker for mye penger på snacks...og det er vel igrunn det... Vi er gift, vært sammen i snart 9år, og har unge sammen.. så etter så lang tid er det vel lite som er ukjent...

 

Også er a jo fin..så kanke motsi hu :P

 

 

Okei :)   9 år ja , det er jo kjempe bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg mener, har ikke begynt å kline eller no med nr2 men heller litt på den siden.. så jeg vet ikke om jeg skal gjøre det slutt meg ho gamle

Tenker også litt på dette men vet ikke om jeg kan ha dette på samvittigheten

Du er inne på noe, men problemet er hva jeg skal si til ho gamle/spesielle

sent from my microwave using tapatalk

 

 

gamle/spesielle , helt rått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :)   9 år ja , det er jo kjempe bra :)

 

 

har seff hatt våre krangler, men der har vel jeg vært den slemme... jeg har ett ego... og den er stor...haha :P men når alt kommer til alt, så kan jeg ikke tenke meg en annen jente i livet mitt!

 

Nei nå var jeg sånn femikladd....burde slette dette innlegget!!! Hun kan bruke dette imot meg,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...