Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Vi får holde sammen, men nå er ikke gutter generelt bedre;)

anyway...... hvorfor skal alle banke dritten ut av gutten som har hoppa på dama di?

Vet han det ikke kan da faen ikke han ta blemmen.

Husker en kompis la ned en dame hvor han tidligere på kvelden spurte ang typen - og hu sa det var slutt.

Fortsatt så går typen/eksen (hva han nå er) rundt å skal drepe kompisen min

Akkurat det med og ta han som dama har vært utro med er en manne ting :wink: Viking instinktet tar overhånd da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig tema dette.

Ikke for at dere skal bli paranoide, men tror det er mer utroskap enn dere aner, så før dere sier at ja, dama/typen mi kan jeg stole på.. så tenk dere om to ganger.

Jeg har vært på begge sider av gjerdet, og kan tildels forstå slikt, men ikke rettferdiggjøre det!

:oops:

Men det er gjerne noe som ikke er 100% i slike tilfeller, altså i forholdet.

Man trenger ikke vite om det selv, men motparten føler det, og bruker utroskap som en "enkel" vei ut.

:roll:

Det er mulig å finne tilbake, bare man tar tiden til hjelp, og prater masse sammen, om det er det som er ønskelig for begge parter da!

Man har en tendens til å være sammen bare for å være sammen også, trivielle ting som, betale regninger og annet kan ligge bak.

Men det blir ganske usunt i lengden.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde faen meg ikke greid å tilgi noe slikt!! kjønner ikke hvordan noen kan våge slikt!!! slikt gjør meg så kvalm!! tenk tanken på at hun har ligget med en annen.... den tanken hadde drept meg hverdag og ikke latt meg leve et normalt liv med henne. finnes mange fisker i havet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde faen meg ikke greid å tilgi noe slikt!! kjønner ikke hvordan noen kan våge slikt!!! slikt gjør meg så kvalm!! tenk tanken på at hun har ligget med en annen.... den tanken hadde drept meg hverdag og ikke latt meg leve et normalt liv med henne. finnes mange fisker i havet....

Ikke at jeg på noen måter støtter utroskap, men har du tenkt på at de fleste "fisk" i havet har ligget med noen... er det graden av tid siden sist man lå med noen som bestemmer hvorvidt man kan bli godkjent av deg eller ikke ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde faen meg ikke greid å tilgi noe slikt!! kjønner ikke hvordan noen kan våge slikt!!! slikt gjør meg så kvalm!! tenk tanken på at hun har ligget med en annen.... den tanken hadde drept meg hverdag og ikke latt meg leve et normalt liv med henne. finnes mange fisker i havet....

Veldig enig med deg der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei var ikke slikt ment :) vi menn har tedens til å ha vanskligheter med å aksptere at kvinnen du skal dele ditt liv med har ligget med en annen. det ligger i en manns natur at han vil være den første. i noen tilfeller er jomfru mer tiltrekkende, men det finnes seff mange som vil heller ha damer som har erfaring. men derimot flertallet tror jeg at de vill heller hatt en jente som ikke hadde ligget med en dusin folk. tro meg, du kan tilgi, men du glemmer alldrig slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at dama først er ute å horer, og så kommer hun hjem til typen og later som ingenting.

Hadde dama mi vært utro så hadde det ikke vært aktuelt med en ny sjanse. Rett ut, kort prosess. Og hvis tullingen ho hadde vært bortpå hadde visst ho var sammen med meg så hadde det fått konsekvenser for han (som hadde gjort VELDIG vondt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei var ikke slikt ment :) vi menn har tedens til å ha vanskligheter med å aksptere at kvinnen du skal dele ditt liv med har ligget med en annen. det ligger i en manns natur at han vil være den første. i noen tilfeller er jomfru mer tiltrekkende, men det finnes seff mange som vil heller ha damer som har erfaring. men derimot flertallet tror jeg at de vill heller hatt en jente som ikke hadde ligget med en dusin folk. tro meg, du kan tilgi, men du glemmer alldrig slikt.

Tja tror de fleste over 20 ikke har den holdningen ivertfall.:) Kun fordeler med de som ikke er jomfru.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at dama først er ute å horer, og så kommer hun hjem til typen og later som ingenting.

Hadde dama mi vært utro så hadde det ikke vært aktuelt med en ny sjanse. Rett ut, kort prosess. Og hvis tullingen ho hadde vært bortpå hadde visst ho var sammen med meg så hadde det fått konsekvenser for han (som hadde gjort VELDIG vondt)

Som noen skriver her inne, så skal dere knuse og slå ned han som dama di har pult. Hvorfor det`? Det er jo dama di som har driti seg ut her, ikke han karn. Som om han driter i om hu er sammen med deg uavhengig om han faktisk vet det eller ikke.. Er jo i teorien hun som burde fått seg en smekk.

Menneh, trådstarter? Tok du til fornuft og kastet henne ut, eller tok du henne inn i varmen igjen???? Jeg er nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår ikke jenter. Et slæpp med flat hånd går i veldig grove "saker".

Grunnen til å banke opp han andre idioten hvis han visste hva han gjorde er at det er respektløst.

Eksempel: Si jeg hadde ei dame, men hadde tenkt til å dumpe ho. Også får jeg vite at en kar som visste veldig godt at ho var sammen m ed meg hadde pult ho. Da hadde jeg tatt dette som en personlig fornærmelse selv om jeg (egentlig) gav faen i hva ho gjorde. Skulle jo ikke være sammen med ho, men det visste ikke denne karen. Altså hadde jeg blitt dissa og det liker jeg dårlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...